Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. november 2011 - 06:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Advarsel: Brug ikke Piriform Defraggler

Jeg har prøvet dette program og den kommer så frem og laver en defragmentering under opstart. Lige efter Windows er installeret kommer den og foretager en defragmentering, den crasher så ved pagefile.sys og kommer ikke videre. Windows fungere ganske udmærket, lige indtil det Defraggler lort kom frem. Og nu kan jeg ikke få adgang til min PC takket været Defraggler, er der andre end mig der syntes at det er uacceptabelt ringe at programmere sådan noget lort?  Hvad pokker bilder de sig ind at blokere adgangen til min PC?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. november 2011 - 07:27 #1
Nu kan man iøvrigt downloade Auslogic igen uden at skulle installere Cnet's skod software, så jeg går tiblage til Auslogic - verdnes bedste defragmenteringsprogram. Men hvor er det uacceptabelt ringe af Piriform og Defraggler.
Avatar billede chalde Seniormester
03. november 2011 - 07:37 #2
Det kunne også være du er stødt på en ukendt fejl de ikke har kendskab til. Istedet for at brokke dig her, så kunne du skrive pænt til dem og informere dem om problematikken. Det er umuligt for producenter at gennemteste alle (u)tænkelige scenarier i verden.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. november 2011 - 08:03 #3
Det kunne jeg gøre, men jeg kunne også afinstallere deres software og bruge Auslogic Diskdefrag istedet som køre langt bedre og uden problemer. Jeg kunne heller ikke starte op i fejlsikret tilstand efter Piriform Defraggler blev installeret. Jeg har aldrig stødt på den slags med Auslogic.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. november 2011 - 08:05 #4
Selv da Defraggler blev afinstalleret og slettet kom den stadigvæk frem med Defragmentering under boot, og blokerede stadigvæk adgangen til Windows (også selvom programmet var slettet) det er da inkompetent, den slags har jeg aldrig oplevet med Auslogic så det bliver Auslogic jeg bruger fremover.
Avatar billede chalde Seniormester
03. november 2011 - 10:57 #5
#4 Jeg ved ikke om du selv har udviklet før, men din generelle tone antyder at du ikke har.
Husk på at udvikling er en iterativ proces hvor fejl løbende findes og rettes. Det er langt fra de fleste fejl der kan findes i et lukket miljø, og mange fejl skyldes unikke opsætninger hos brugeren, og kan dermed sjældent replikeres.

Så inden du kalder udviklere/producenter for inkompetente, så husk på at den manglende info til dem bidrager til at fejlen muligvis ikke udbedres.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. november 2011 - 09:52 #6
Lukket.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2011 - 13:57 #7
Har brugt dette program et par gange, og har aldrig oplevet at det ville defragmentere under opstart af Windows.
Må være en indstilling man kan vælge (eller hvad)?
I øvrigt så skulle det ikke være nødvendigt at defragmentere en nyinstalleret pc.