Avatar billede petert Forsker
02. november 2011 - 15:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Iphone 4 / Levono L512

Hej alle
Jeg har en IPhone 4 og købe en APP ICody 2,0 (Barcode Scanner APP)
Jeg kan ikke få den til og forbinne med min Win pc.Levono L512
Firmaet der laver APP er www.appthology.net
Der er en vejledning på deres side, men jeg forstår det ikke.
Der oplyses at jeg skal bruge VNC connection og jeg skal have dette VNC software på min pc, jeg kan ikke se om jeg har dette.
Er der nogle der kan hjælpe mig??
MVH
Petert
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2011 - 20:16 #1
når jeg googler VNC software    kommer bar vnc software for mac
Avatar billede petert Forsker
22. januar 2012 - 10:40 #2
Hej
Tak for hjælpen.
læg et svar så jeg kan lukke dette.
mvh
Petert
Avatar billede petert Forsker
08. maj 2012 - 08:24 #3
svar