Avatar billede futte850 Nybegynder
02. november 2011 - 09:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

call of duty modern warfare oprettelse af server problem

Er ikke klar over om jeg er havnet det rigtige sted, men smider lige et spørgsmål i håb om at i kan hjælpe.!

Jeg har spillet COD4 sammen med mine venner i et stykke tid.
Normalt oprettede jeg en server via spillet og så kunne vennerne hoppe på den.
Problemet opstår så her for en 1-2 måneders tid siden.
Jeg starter med at oprette en server. Det går rigtig fint som altid.
Da jeg så prøver at søge efter den, viser det sig at den ligger i lan og ikke i internet.
Oven i, at jeg kun kan finde den via lan, så kan mine venner heller ikke finde den. Det samme gør sig også gældende hvis mine venner prøver at oprette en server.
Det virker lidt til at noget har ændret sig, dog har jeg prøve at søge internettet igennem, men intet har jeg fundet!!

Det skal selvfølgelig siges at serveren står til internet når jeg opretter den.!
Avatar billede tobrukDk Novice
02. november 2011 - 09:20 #1
er det din egen server eller er det en hosting server?

sådan noget info vil vi sikkert også gerne vide omkring det. :)

Håber du svar tilbage :D
Avatar billede futte850 Nybegynder
02. november 2011 - 09:23 #2
Det er en vi opretter via spillet.! Som vi altid har gjort.
Avatar billede futte850 Nybegynder
02. november 2011 - 09:28 #3
Via. Multiplayer/start new server

Så kan man vælge om serveren skal være dedikeret til internet eller lan.
Her vælger jeg selvfølgelig internet. Herefter trykker jeg på start. Så hopper den ud af spillet, laver en konsol også skal jeg hoppe ind i spillet igen for at finde den og forbinde til den.!
Avatar billede tobrukDk Novice
02. november 2011 - 09:52 #4
Jeg tror at du skal have en rigtigt server for at det virker for jeg har også prøve det og det virker kun til lan. jeg har prøve det 100gange og det virker overhovedet ikke!...
Avatar billede tobrukDk Novice
02. november 2011 - 09:56 #5
Avatar billede futte850 Nybegynder
02. november 2011 - 10:14 #6
Det undre mig bare at man ikke har hørt noget.
F.eks at de har lukket ned for muligheden.!
Avatar billede tobrukDk Novice
03. november 2011 - 21:14 #7
Ja nemlig men jeg snakke med en fra skole og han siger at de har lukket server mulighed pga der var for mange som gør det.

Da det er kun muligt at gør det over Lan ellers skal man køb en server.
Avatar billede futte850 Nybegynder
14. november 2011 - 13:00 #8
En enkelt tilføjelse.!

Hvis man sætter serveren til at være dedikeret til internet og starter den op.
SÅ kan alle som skal være med i banen, når den via den eksterne ip.
Bare følg dette:

Gå ind i multiplayer
vælg favorit under fanebladet
Vælg tilføj favorit
Tast ip´en ind på den som hoster(Denne kan findes, hvis hoster går ind på showmyip.com)

På denne måde skulle det kunne fungerer uden problemer.