Avatar billede ekeuwen Nybegynder
29. oktober 2011 - 18:47 Der er 4 kommentarer

Hvor kan jeg lave post- og julekort med mine egne fotos?

Er der nogen, der har erfaring med at få trykt foto-kort? Når jeg søger på Google, finder jeg en del fototjenester, som trykker post- og julekort. Hvilken udbyder er jeres foretrukne, hvilke udbydere kan I anbefale?
Avatar billede keysersoze Guru
29. oktober 2011 - 19:33 #1
Jeg tror at cewe.dk sidder på en stor del af markedet og de ting jeg har set fra dem har bestemt været god så det vil være mit bud. Mange af "konkurrenterne" til Cewe benytter Cewe selv.
Avatar billede eksalia Nybegynder
29. oktober 2011 - 19:46 #2
Det er sjovt at lave kort - man har kun brug for lidt karton, glitter og eventuelt billeder, som kan klæbes på kortet: http://fotoinsight.dk/kort.html

Hvis du vil lave mange kort, er det nemmere at bruge en fototjeneste, fx FotoInsight, som råder over gode tools og diverse skabeloner.
Avatar billede Trainee Nybegynder
09. november 2011 - 23:09 #3
Helt klart vistaprint! Det er billigt og kvaliteten kan jeg hvert fald ikke klage over. Meld dig ind nu og vent et par dage, så får du nærmest kastet alt i hovedet gratis / meget billigt.
Avatar billede Trainee Nybegynder
09. november 2011 - 23:10 #4