Avatar billede gunnarb Mester
29. oktober 2011 - 11:49 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er min PC på det sidste blevet utrolig langsom

Hej Eksperten
Min pc et på det sidste blevet utrolig langsom, både når jeg starter op og når jeg trykker på de forskellige links. Jeg kan høre at pc´en arbejder voldsomt, men der sker næsten ingen ting.

Mit styresystem er : Windows XP Professional SP3 version 2002
og PC er: Intel(R) Pentium (R) CPU 2.66 GHz 2.68 GHz, 512 MB RAM.

HD kapacitet 76,3 GB Ledig plads 48,9 GB

Jeg har prøvet med Diskoprydning og Disk Clean up og jeg har købt MYPCTuneup og afprøvet uden bedre resultat. Jeg har også prøvet SLOW - PC fighter og Spybot-Search & Destroy og Uniblue Registry Booster uden bedre resultat.
På et tidspunkt kom en meddelelse om den vituel hukommelse, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få en hurtige pc igen. Kan nogle eksperter hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2011 - 11:56 #1
helt ærligt der er spørgmål fra 2005 der endnu ikke er taget stillling til

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/gunnarb
Avatar billede gunnarb Mester
29. oktober 2011 - 12:29 #2
Ja, jeg fik aldrig nogen svar, selvom jeg havde kontakt med
nogen som havde svaret.

jkrons! håber stadigvæk på at du kan få tid til at vise mig hvordan jeg skal gøre?

Derfor står det åben Helt Ærligt, hvilket du også kunne se af forløbet. Lukker jeg spørgsmålet er 100% sikker på ikke at få et svar.
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. oktober 2011 - 12:54 #3
Fjern alt det skravl du har hentet efter linjen "HD kapacitet 76,3 GB Ledig plads 48,9 GB"

Dette er programmer jeg anbefaler dig at have på din PC:
Hent Ccleaner. http://www.filehippo.com/download_ccleaner
Sådan afinstallerer du et program.  http://gratisupload.dk/vis_billede/64268/
Sådan rydder du op med Ccleaner.
http://gupl.dk/62873/
http://gupl.dk/62874/
Hent også Defraggler.  http://www.piriform.com/defraggler/download
Sådan bruger du Defraggler
http://gupl.dk/62868/
http://gupl.dk/62870/
PS. når du installerer disse programmer bliver du foreslået andre programmer fjern fluebenene.
Og her bestemmer du hvilke programmer du vil have med i din opstart.
http://gratisupload.dk/vis_billede/63036/
29. oktober 2011 - 14:55 #4
Nemlig ->
* MYPCTuneup
* SLOW - PC fighter
* Uniblue Registry Booster
Hjælper ikke en dyt her !!!

---

Efter proceduren i #3 er det nok de [512 MB RAM] der er problemet...
Avatar billede Ialocin Novice
29. oktober 2011 - 15:48 #5
Hej Alle

Jeg kigger lige med over skulderen :o)

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2011 - 15:55 #6
Ja det er scareware programmer, som man bliver lokket til at købe.
Med de 512 mb ram du har er du nødt til at barbere din opstart til et minimum. Der er ikke råd til at en masse kører her til ingen verdens nytte.
Når du er igang med CCleaner, så gem din opstartsliste og smid tekstfilen herind. Så kan vi se hvad du kan slå fra
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2011 - 15:57 #7
Jeg havde nu når vi er igang kørt en tur med denne også:

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.filehippo.com/download_malwarebytes_anti_malware/download/c4ad40bd8c9c8bb8547419e98b8861e4/

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Avatar billede gunnarb Mester
31. oktober 2011 - 21:45 #8
Hej så er jeg tilbage, jeg har kørt ccleaner og  Defraggler det tog lang tid. Jeg har gemt nogle af filerne men om det er de rigtige det ved jeg ikke.
Jeg fik vist kørt ccleaner 2 gange.

RENSNING FÆRDIG - (28.363 sek)
------------------------------------------------------------------------------------------
22,3 MB fjernet.
------------------------------------------------------------------------------------------

Detaljer om de slettede filer
------------------------------------------------------------------------------------------
Internet Explorer - Midlertidige Internetfiler    19.220 KB    1.831 filer
Internet Explorer - Historie    437 KB    5 filer
Internet Explorer - Cookies    21 KB    77 filer
Windows Stifinder - Seneste dokumenter    4 KB    5 filer
System - Windows log filer    3.190 KB    85 filer
------------------------------------------------------------------------------------------
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\json2.min[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\ql9vukDCc4R[1].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\jquery[1].js    85 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn_3[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\adnxs_sync[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\cart[1].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\ajax-loader[1].gif    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\AvailabilityDeclaration[1].css    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\19969086,123780b9f78b89e,server,ax.60-idgt.server_l;;sec=home;fold=above;tile=1;sz=300x250;net=idgt;ord1=199884;cmw=owl;contx=server;an=60;dc=w;btg=idgt[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\thumbsup[1].css    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\tkappfrontweb[1].png    41 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\SessionKeeper[1].js    12 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\{onion,style}[1].js    21 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\vt[1].png    10 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\vt[2].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\GeocodeService[1].Search    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\vt[4].png    16 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\vt[7].png    22 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\addyn_3[5].js    19 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\gadget[1].css    9 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\ft[1]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\19969217,123780b9f78b89e,server,ax.60-idgt.server_m;;sec=home;fold=above;tile=1;sz=300x250;net=idgt;ord1=986053;cmw=owl;contx=server;an=60;dc=w;btg=idgt[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\ip4s9[1].png    29 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\fixes[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\header-background[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\language_box_bottom[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\borderMiddleRight[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\jobseeker_08[1].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\vt[1].png    10 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\StaticMapService[2].png    14 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\dot_2[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\si[1].htm    0 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\Default_Size_16_1x1[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\appsmetadata_toolbar_conduit-services_com[1].txt    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\Configuration[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\baggrund[1].png    16 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\isMkmUYytQ8[1].css    19 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\gradient[1].png    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\button_primary_hover[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\frontpage[1].css    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\jquery-ui[1].js    201 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\contextmenu_toolbar_conduit-services_com[3].txt    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\SelfServiceReceipt[1].css    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\portrait[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\blocks[1].css    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\simpleFetch[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\AdapterRegistry[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\jquery.flexibleInput[1].js    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\SelfBooking[1].js    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\resize_vertical[1]    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\addyn_3[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\button_w85[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\54125_jps6kb__jpg[1]    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\pixel[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\EnrollmentReceipt[1].css    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\main[1].js    34 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\AuthenticationService[1].Authenticate    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn_3[2].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\32941_treatmenice__jpg[1]    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\DK[2].txt    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\logo-SLOW-PCfighter[1].css    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\JobnetBaseMaster[1].css    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\GeocodeService[1].Search    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\mail[1].css    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\spliter[1]    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\addyn%7C3[7].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\plus[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\titleBar[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\login_bg[1].png    50 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\SelfService[1].css    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\left_disabled[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\blaa[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\dragdrop[1].js    22 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\topbar_tile[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\header_356[1].jpg    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\Selfbooking[1].css    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\iw3[1].png    10 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\addyn_3[2].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\home_above;net=idgt;u=,idgt-10113242726_1319969084,123780b9f78b89e,server,ax[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\addyn_3[7].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn_3[10].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\179319_220661__jpg[1]    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\borderMiddleLeft[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\cb_24x24[1].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\ft[2]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\trans[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\set[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\addyn%7C3[3].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\vt[3].png    23 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\box_19_top-right[1].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\addyn_3[2].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\addyn_3[8].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\4262[2].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\addyn%7C3[2].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\list[1].css    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\Login[1].htm    14 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\button[1].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\iphone-dialog-bg[1].png    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\landscape[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\AuthenticationService[3].Authenticate    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\header_180[1].jpg    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn_3[4].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\soeg_knap[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\borderTopLeft[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\999254[2].swf    33 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\www.eksperten[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\spotmenu_top[1].gif    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\addyn_3[6].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\datapair[2].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\jquery-ui.custom[1].css    34 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\driver-en[2].js    241 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\bg_print_lightbox[1].png    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\StaticMapService[2].png    22 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\expansion_embed[1].js    46 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\Motorola_RAZR_Front_horiz_Camera_Intl_jpg__jpg[1]    23 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\json2[1].js    18 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\newtab[1].xml    15 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\spliter[4]    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\gunnarb[2].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn%7C3[5].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\185660_hardwareguy15__jpg[1]    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn%7C3[8].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\gadget[1].css    9 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\MyPage[1].css    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\Print[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\{infowindow}[1].js    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn_3[3].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\getdata[1].htm    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\box_static[1]    168 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\GeocodeService[1].Search    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\preview[1]    68 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\Eksperten_CW_standard_logo__gif[1]    7 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\4[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\datapair[2].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\EngagementTracker[1].js    18 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\mail_yellow[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\{stats,map,marker}[1].js    48 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\vt[1].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\sync[1]    0 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\4262[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\DialogUnderlay[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\loading[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\HotkeyManager[1].js    9 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\topbuttons[1].xml    10 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\CommonProxy[1].js    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\jquery.validate.extension[1].js    24 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\formChecker[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\www.eksperten[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\datapair[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\button_w86[1].gif    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\borderTopRight[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\BrowserCompApi[1].js    99 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\JobSeekerMaster[1].css    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\zoompage[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\banner[1]    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\abg-da-100c-000000[1].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\www.eksperten[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\FrontPageMaster[1].css    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\RadioRequest[1].xml    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\Enrollment[1].css    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\avatar_border[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\group_538_bottom[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\DeprecatedStyles[1].css    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\radioplayer[1].htm    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\green-dot[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\iphone-dialog-button[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\vt[3].png    15 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\vt[2].png    15 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\left[2]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\GeocodeService[2].Search    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\tmv11[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\contextmenu_toolbar_conduit-services_com[2].txt    7 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\background_tile[1].gif    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\controls[1].js    28 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\group_180_bottom[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\1020988[1].swf    47 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\Software-AG_196x250[1].gif    12 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\Service[1].asmx    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\lightbox-content[1].css    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\tb_centre[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\leftmost[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\effects[1].js    32 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\jquery-1.4.4.min[1].js    77 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\chrome[1].js    13 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\vt[4].png    28 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\tb_back[1]    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\builder[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\button_login[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\addyn_3[3].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\DisableSubmit[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\FirstTime[1].ashx    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\transparent[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\settings[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\CRN_-_1_184096_jpg__jpg[1]    46 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\spliter[1]    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\ads[2].htm    15 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\externalLink[1].png    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\GOOGLE~1    18 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\event[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\4262[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\19969319,123780b9f78b89e,server,ax.60-idgt.server_m;;sec=home;fold=above;tile=1;sz=300x250;net=idgt;ord1=730823;cmw=owl;contx=server;an=60;dc=w;btg=idgt[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\_Widget[1].js    10 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\index[1].htm    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\ui.datepickersetup[1].js    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\{controls}[1].js    51 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\StaticMapService[1].png    18 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\eksperten_logo[2].gif    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\EKSPER~1    11 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\addyn_3[4].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\ResetStyles[1].css    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\JobnetCommon[1].css    24 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\jobseeker_03[1].png    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\jobseeker_05[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\headerimg[1]    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\right_disabled[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\topbar_tab_background_6[2].gif    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\LoginMaster[1].css    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\Validation[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn_3[6].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\gunnarb[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\q3webfront[1].png    33 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\webtop_aug_2011[1].png    105 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\webshop_4g_930x180[1].swf    64 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn%7C3[4].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\master[1].css    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\ComboBox[2].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\netbank_husk_post[1].png    44 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\spamfighter-star-dark[1].gif    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\116670[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\Occupations[1].css    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\ViewportInfoService[1].GetViewportInfo    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\preview[1]    10 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\payex950x200[1].swf    59 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\TextBox[1].js    7 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\br[1].jpg    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\CZ[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\RssFeedPage[1].aspx    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\contextmenu_toolbar_conduit-services_com[1].txt    7 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\{common,util,geocoder}[1].js    48 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\helpimg[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\logo[2].htm    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\FrontPage[2].htm    13 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\Ad6382321St1Sz171Sq100542257V0Id3[1].gif    27 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\graa2[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\ViewportInfoService[1].GetViewportInfo    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\common[1].js    11 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\show_ads_impl[1].js    48 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\version_en_win_ax[1].xml    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\addyn_3[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\colorbox[1].css    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\jobnet_favicon[1].ico    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\LoginCheck[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\right[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\1048473[2].swf    64 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn_3[5].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\4262[3].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\button_primary[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\JobApplications[1].css    7 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\ViewportInfoService[2].GetViewportInfo    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\{controls,infowindow}[1].js    58 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\rightmost_disabled[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\086de1d841d799d09a17f2e1fe1107dc[1].jpeg    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\iCloud_-_login_jpg__jpg[1]    14 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\match[1]    0 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\adfscript[6]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\addyn_3[5].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\DK[1].txt    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\generel_util[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\fixes[1].js    7 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\ComboBox[1].js    19 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\graa[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\ads[1].htm    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\poziom1[1].png    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\2731[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\2948[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\scripts[1].js    17 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\vt[3].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\topbar_tab_background_select_5[1].gif    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\loginnetboks[1].gif    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\loader[1].js    25 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\validate[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\contextmenu_toolbar_conduit-services_com[1].txt    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\ads[1].txt    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\addyn%7C3[5].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn%7C3[6].js    19 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\graf_bottomleft[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\325156[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\pg_box_side_rt[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\vt[2].png    25 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\button_hover[1].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\addyn_3[4].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\navi_markering[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\blankpagerelay[1].htm    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\manager[1].js    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\button_primary_right[1].png    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\jobnetLogoSmall[1].png    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\{common,util}[1].js    47 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\webshop_4g-uge41_930x180[1].swf    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\spliter[5]    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\snippethandlers[1].js    12 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\_FormWidget[1].js    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\pt[1].jpg    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\adfscript[1]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\render_ads[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\addyn_3[7].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\ValidationTextBox[1].js    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\faqs[1].jpg    10 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\msstore_sprite_v12[1].gif    21 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\Webtrends-1.4[1].js    22 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\borderTopCenter[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\borderBottomRight[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\AuthenticationService[2].Authenticate    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\show_ads[1].js    13 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\topbar_tab_background_select_1[2].gif    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\login_netbank_erhverv[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\soeg_blaa[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\wt-V3yc8Czj[1].js    184 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\JobnetCommon[1].css    24 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\cs_portlet[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\common[2].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\ValidationTextBox[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\graf_topright[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\jquery.validate[1].js    49 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\close_red[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\siteframe_bottom[2].gif    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\ga[1].js    31 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\on[1].gif    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn_3[9].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\B5970639;sz=930x180;ord=1510527[1].js    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\ahaha[1].js    34 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\logoijob[1].gif    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\Login[1].css    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\rightmost[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\vt[6].png    20 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\vt[4].png    21 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\Ad6691625St1Sz2349Sq101221870V0Id8[1].jpg    20 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\borderBottomCenter[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\SelfServiceReceipt[1].css    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\ViewportInfoService[3].GetViewportInfo    9 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\common[1].js    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\cookietest[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\String-prototypes[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\AjaxValidation[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\shadow50[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\topbar_shadow[2].gif    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\1020990[1].swf    58 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\spliter[2]    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\spliter[3]    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\950183[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\colorbox-ie[1].css    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\SetAutoFocus[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\adq[2].htm    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\resize_horizontal[1]    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\scriptaculous[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\beacon[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\beacon[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\Toolbar[1].txt    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\jquery.min[1].js    90 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\ft[1]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\divider[1]    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\leftmost_disabled[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\osd[1].js    12 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\addyn_3[9].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\jquery.colorbox[1].js    24 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\ask_a_question_140x26[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\Print[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\AuthenticationService[1].Authenticate    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\vt[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\match[1]    0 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\addyn_3[6].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\AuthenticationService[1].Authenticate    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\StaticMapService[1].png    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\google_white[1].png    7 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\zoomwidth[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\prototype[1].js    95 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\siteframe_top[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\like[1].htm    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\xoops[1].js    14 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\jquery_ui[1].js    204 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\Ad6973626St1Sz2349Sq101398838V0Id1[1].gif    17 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\datapair[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\clientstep[1].js    35 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\portrait_disabled[1]    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\s[1].htm    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\xgemius[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\adfscript[4]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\addyn%7C3[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\widgetmanager[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\background_gradient[1]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\slice_template_03[1].png    95 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\borderBottomLeft[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\tools[1].xml    7 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\FindJob[1].css    11 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\vt[3].png    26 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\slider[1].js    11 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\ba[1].js    37 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\printimg[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\box_static[1]    168 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\group_538_top[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\sorter[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\_Templated[1].js    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\button_primary_left[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\minus[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\header_556[1].jpg    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\RCPRO-header_bg_left[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\idgtracker[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\adfscript[2]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\addyn%7C3CACUT1TH.js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\addyn%7C3CAJ02OCL.js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\AuthenticationService[2].Authenticate    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\dot_1[2].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\addyn_3[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\ads[2].htm    6 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\Button[1].css    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\slice_template_06[1].png    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\games[1].xml    32 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\button_disable[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\vt[2].png    14 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\ft[1]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\sitelayout[1].css    17 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\jobs[1].css    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\frontpage[1].htm    13 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\jquery.min[1].js    71 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\jobnet_logo[1].png    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\inject[1].js    59 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\vt[5].png    15 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\group_180_top[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\4262[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\outside_bottom_line_4[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\header_bg_left[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\flyout-shadow-bg[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\element_main[1].js    184 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\Products_Dropdown[1].png    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\adfscript[5]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\menuknap[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\customer_service_bottom[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\DK[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\header_bg_middle[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\anchorbox_toprpt[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\en-US_Xbox360_Gears_of_War_Triple_Pk_7WH-00001[1].jpg    9 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\en-US_Win_7_Hm_Prem_2010_GFC-00019_74x74_Left[1].jpg    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\thumbup_14x14[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\clientscript[1].js    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\login_netbank_nemID[1].png    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\regexp[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\i18n[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\Dialog[1].js    8 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\menu-background[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\infobar_close[1]    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\PL[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\JP[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\Community_Uninstall[1].htm    26 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\statistic-icon[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\sitenavigationfunctions[1].js    12 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\7a4e957b-6e67-4451-a9e4-f0534f0eded1[1]    43 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\addyn_3[8].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\bullet[1]    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\email[1].jpg    10 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\text-bg[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\anchorbox_topright[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\anchorbox_botrpt[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\group_356_top[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\question[1].css    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\index_bund[1].htm    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\ts[1].js    30 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\_base[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\hotkey[1].js    7 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\de[1].jpg    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\uacss[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\dijit[1].js    61 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\list_background[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\corner_1_l[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\flyout-shadow-right[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\seoArrowDown[1].jpg    18 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\arrow[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\er,ax.60-idgt.server_l;;sec=home;fold=above;tile=1;sz=300x250;net=idgt;ord1=75832;cmw=owl;contx=server;an=60;dc=w;btg=idgt.server_l;ord=4045039054831490[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\post[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\husweb[1].png    29 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\css[1].css    12 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\right_menu_bottom[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\FR[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\TH[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\other-products-icon[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\Windows_4up_4_Laptop[1].jpg    9 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\addyn%7C3[10].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\loading[1].gif    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\init[1].js    10 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\graf_background[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\faneleft3[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\dots[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\infobar[1]    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\TR[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\BoxHLcorner[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\contact_box_bottom[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\spotmenu_top[1].gif    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\addyn%7C3[4].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\nordfynsbank_dk[1].htm    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\toolbar[1].css    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\Toggler[1].js    2 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XXCOUG8Q\_FormMixin[1].js    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\fblsmall[1].png    4 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\sniff[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\autoscroll[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\TooltipDialog[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\graf_bottomright[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\product_selector_bottom[1].gif    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\gb[1].jpg    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\scroll[1].js    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\ContentPane[1].js    9 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXPWIHGG\minus-hover[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\29SYHSM6\effects[1].js    3 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\arrowDown[1].png    1 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4JL27TK1\repost[1]    5 KB
C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Temporary
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2011 - 22:09 #9
Malwarebytes har du ikke kørt denne?
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. oktober 2011 - 22:41 #10
Jeg tror ikke du har læst min vejledning det er jo rens og ikke register du har kørt ligeledes viste jeg dig i det sidste link hvilke programmer du kunne nøjes med under opstart.
Avatar billede gunnarb Mester
05. november 2011 - 01:17 #11
Her er så loggen fra Malwarebytes, men min pc kører stadigvæk meget langsomt.

Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.2.1300
www.malwarebytes.org

Database version: 8084

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

mbam-log-2011-11-05 (00-50-53).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 254491
Tid gået: 2 time(e), 3 minut(ter), 51 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 2
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 2
Inficerede Filer: 28

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{B64F4A7C-97C9-11DA-8BDE-F66BAD1E3F3A} (Rogue.WinAntiVirus) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Visicom Media (Adware.KeenValue) -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
c:\programmer\trackzapper.com (Rogue.TZSpyware) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\trackzapper.com\AntiSpy (Rogue.TZSpyware) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
c:\documents and settings\gunnar\dokumenter\BANK\setup1_1.exe (Heuristics.Shuriken) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\FxVdx30.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\hhrashlp.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\HHWMPrxy.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\MDLL32.DLL (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\MumaIpl.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\mumaipla6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\mumaiplm6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\mumaiplp6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\mumaiplpx.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\mumaiplw7.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\PlayRIpl.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\playriplpx.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\qtmlclient.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\removewaggle.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\SAMSIG.DLL (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigA6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigM5.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigM6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigP5.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigP6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigPX.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\thunk16.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\thunk3216.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\ZIPDLL.DLL (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\WINDOWS\downloaded program files\liveservice.inf (Adware.EGDAccess) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\WINDOWS\downloaded program files\nethv32.inf (Adware.EGDAccess) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\WINDOWS\tmlpcert2005 (Adware.EGDAccess) -> Quarantined and deleted successfully.
05. november 2011 - 01:32 #12
... du mangler det sidste af MalwareBytes loggen ???

---

Vi kan/skal også bruge ->

www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

05. november 2011 - 01:34 #13
Men det er sansynligvis pga de 'kun' 512Mb RAM ...
Og en del bruges muligvis af grafikkort delen ?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2011 - 08:43 #14
Jeg er enig, og det er også defor vigtigt man får barberet opstarten ned til et minimum.
Start CCleaner og vælg værktøjer-opstart.
Nede i højre hjørne er en knap (gem som tekstfil). Tryk på den og gem den på skrivebordet. Kopier indholdet herind og vi vil babere den ned til et minimum af opstart elementer.
Avatar billede gunnarb Mester
05. november 2011 - 09:49 #15
Her er start fra CCleaner

Ja    HKCU:Run    MSMSGS    "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
Ja    HKCU:Run    NvMediaCenter    RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
Ja    HKCU:Run    LogitechSoftwareUpdate    C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
Ja    HKCU:Run    LDM    \Program\
Ja    HKCU:Run    ctfmon.exe    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
Ja    HKCU:Run    updateMgr    "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe" AcRdB7_1_0 -reboot 1
Ja    HKCU:Run    swg    "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
Ja    HKCU:Run    Google Update    "C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
Nej    HKCU:Run    gStart    C:\Garmin\gStart.exe
Ja    HKLM:Run    Cmaudio    RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
Ja    HKLM:Run    NeroCheck    C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
Ja    HKLM:Run    NvCplDaemon    RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
Ja    HKLM:Run    nwiz    nwiz.exe /install
Ja    HKLM:Run    DXM6Patch_981116    C:\WINDOWS\p_981116.exe /Q:A
Ja    HKLM:Run    LVCOMSX    C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
Ja    HKLM:Run    LogitechVideoRepair    C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
Ja    HKLM:Run    LogitechVideoTray    C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
Ja    HKLM:Run    Ulead AutoDetector    C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Explorer 8.0 SE Basic\Monitor.exe
Ja    HKLM:Run    Picasa Media Detector    C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
Ja    HKLM:Run    BluetoothAuthenticationAgent    rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
Ja    HKLM:Run    CanonSolutionMenu    C:\Programmer\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.exe /logon
Ja    HKLM:Run    CanonMyPrinter    C:\Programmer\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon
Ja    HKLM:Run    F-Secure Manager    "C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE" /splash
Ja    HKLM:Run    F-Secure TNB    "C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\FSGUI\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
Ja    HKLM:Run    setc    C:\Programmer\MySecurityCenter\Programs\setc.exe
Ja    HKLM:Run    regist    C:\Programmer\MySecurityCenter\Programs\RegistrationPopup.exe
Ja    HKLM:Run    QuickTime Task    "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
Nej    HKLM:Run    iTunesHelper    C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
Ja    Startup Common    Adobe Reader Hurtigstart.lnk    C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
Ja    Startup Common    Logitech Desktop Messenger.lnk    C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
Avatar billede gunnarb Mester
05. november 2011 - 10:04 #16
Og her skulle hele Malwarebytes være:
Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.2.1300
www.malwarebytes.org

Database version: 8084

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

mbam-log-2011-11-05 (00-50-53).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 254491
Tid gået: 2 time(e), 3 minut(ter), 51 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 2
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 2
Inficerede Filer: 28

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{B64F4A7C-97C9-11DA-8BDE-F66BAD1E3F3A} (Rogue.WinAntiVirus) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Visicom Media (Adware.KeenValue) -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
c:\programmer\trackzapper.com (Rogue.TZSpyware) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\trackzapper.com\AntiSpy (Rogue.TZSpyware) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
c:\documents and settings\gunnar\dokumenter\BANK\setup1_1.exe (Heuristics.Shuriken) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\FxVdx30.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\hhrashlp.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\HHWMPrxy.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\MDLL32.DLL (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\MumaIpl.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\mumaipla6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\mumaiplm6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\mumaiplp6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\mumaiplpx.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\mumaiplw7.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\PlayRIpl.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\playriplpx.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\qtmlclient.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\removewaggle.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\SAMSIG.DLL (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigA6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigM5.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigM6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigP5.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigP6.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\samsigPX.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\thunk16.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\thunk3216.dll (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\ZIPDLL.DLL (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\WINDOWS\downloaded program files\liveservice.inf (Adware.EGDAccess) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\WINDOWS\downloaded program files\nethv32.inf (Adware.EGDAccess) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\WINDOWS\tmlpcert2005 (Adware.EGDAccess) -> Quarantined and deleted successfully.
05. november 2011 - 11:24 #17
Vi kan/skal også bruge ->

www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

05. november 2011 - 11:27 #18
Du bør (skal) opdatere din AcrobatReader ->

http://get.adobe.com/dk/reader/

(FRAKlik det der Goolge halløj!!!)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2011 - 14:39 #19
#18 Enig.
Du kan deaktivere en masse.
DE tjenester som jeg selv har kørende er cftmon.exe og sikkerhedsprogrammer.
Derfor skal du lave følgende køre:
Ja    HKCU:Run    ctfmon.exe    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
Ja    HKLM:Run    CanonSolutionMenu    C:\Programmer\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.exe /logon
Ja    HKLM:Run    CanonMyPrinter    C:\Programmer\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon
Ja    HKLM:Run    F-Secure Manager    "C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE" /splash
Ja    HKLM:Run    F-Secure TNB    "C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\FSGUI\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW

Videoprogrammerne fra Logitech er det noget du bruger meget? Ellers deaktiver dem.

Mistænkelige opstarts punkter:
Ja    HKLM:Run    DXM6Patch_981116    C:\WINDOWS\p_981116.exe /Q:A
Ja    HKLM:Run    setc    C:\Programmer\MySecurityCenter\Programs\setc.exe
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2011 - 14:44 #20
Den første af de mistænkelige er ikke farlig kan jeg se, men er ikke nødvendig i opstart.
MySecurityCenter er det ikke et antivirusprogram????
Du kan ikke køre med dette samtidig med sikkerhedspakken fra TDC, som formodentlig også indeholder antivirusprogram.
De vil konflikte og gøre pc langsom.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2011 - 15:25 #21
Det det MySecurityCenter skal man vist holde sig fra:
http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=310
Karise har du erfaring med dette program?
05. november 2011 - 16:05 #22
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2011 - 16:25 #23
Jeg synes nu nok det lugtede lidt af scareware dette program, og de mange brugere der har testet det, og fortalt om det kan vel ikke tage fejl.
Så Jeg vil anbefale du afinstallerer det, og kun kører med sikkerhedspakken fra TDC.
Avatar billede gunnarb Mester
12. november 2011 - 12:30 #24
så har jeg endelig tid til at se på min pc igen.
neden under er logfilen for HijackThis, jeg har kun lavet en system scan og ikke Fix checked.
Jeg har opdateret min Adobe Reader til X og jeg har fjernet det meste fra opstartmenuen. Se opstart neden under Hijack This

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 11:54:32, on 12-11-2011
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\System32\drivers\CDAC11BA.EXE
C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Programmer\WebSpeed

Sikkerhedspakke\backweb\7791805\program\fsbwsys.exe
C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
C:\WINDOWS\System32\gearsec.exe
C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Common\FSHDLL32.EXE
C:\Programmer\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft

Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\FWES\Program\fsdfwd.exe
C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\WINDOWS\system32\WgaTray.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe
C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbar

Notifier.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Adobe\Reader 10.0\Reader\AcroRd32.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet

Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet

Explorer\Main,Default_Page_URL =

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet

Explorer\Main,Default_Search_URL =

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet

Explorer\Main,Search Page =

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet

Explorer\Main,Start Page =

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet

Explorer\Main,Local Page =
R1 -

HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet

Settings,ProxyOverride = localhost
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet

Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - URLSearchHook: Radio Bar 1 Toolbar -

{f418e74f-d39d-49c6-ad46-e9470654b90c} -

C:\Programmer\Online_Radio_Australia\prxtbOnl0.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub -

{18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} -

C:\Programmer\Fælles

filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Conduit Engine  -

{30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} -

C:\Programmer\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class -

{761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -

C:\Programmer\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper -

{AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} -

C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO -

{AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} -

C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.7.6406.1642

\swg.dll
O2 - BHO: LitmusBHO -

{C6867EB7-8350-4856-877F-93CF8AE3DC9C} -

C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\NRS\iescript\baselitmus

.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -

{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -

C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl -

{E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} -

C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O2 - BHO: Radio Bar 1 -

{f418e74f-d39d-49c6-ad46-e9470654b90c} -

C:\Programmer\Online_Radio_Australia\prxtbOnl0.dll
O3 - Toolbar: Radio Bar 1 Toolbar -

{f418e74f-d39d-49c6-ad46-e9470654b90c} -

C:\Programmer\Online_Radio_Australia\prxtbOnl0.dll
O3 - Toolbar: Conduit Engine  -

{30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} -

C:\Programmer\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar -

{2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} -

C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: Browsing Protection Toolbar -

{265EEE8E-3228-44D3-AEA5-F7FDF5860049} -

C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\NRS\iescript\baselitmus

.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE

C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [DXM6Patch_981116]

C:\WINDOWS\p_981116.exe /Q:A
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX]

C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent]

rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [CanonSolutionMenu]

C:\Programmer\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [CanonMyPrinter]

C:\Programmer\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager]

"C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE"

/splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB]

"C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\FSGUI\TNBUtil.exe"

/CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32

cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles

filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UserFaultCheck]

%systemroot%\system32\dumprep 0 -u
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE

C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] \Program\
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe]

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg]

"C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolba

rNotifier.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE]

C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE]

C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE]

C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE]

C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... -

res://C:\Programmer\Google\Google

Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_7461B1589E

8B4FB7.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: (no name) -

{08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} -

C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2iexp.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console -

{08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} -

C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2iexp.dll
O9 - Extra button: (no name) -

{e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} -

C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 -

{e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} -

C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger -

{FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} -

C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger -

{FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} -

C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra button: InterCasino $$$ -

{909AAEB6-C2CB-4AB5-A7BB-C33B72AB4BFB} -

http://www.intercasino.com (file missing) (HKCU)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: InterCasino $$$ -

{909AAEB6-C2CB-4AB5-A7BB-C33B72AB4BFB} -

http://www.intercasino.com (file missing) (HKCU)
O10 - Unknown file in Winsock LSP:

c:\windows\system32\nwprovau.dll
O16 - DPF: Nordea Online investering -

https://www.onlineinvestering.nordea.dk/oiclient.nsf/fil

es/client/$FILE/oiclient.cab
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00}

(Rawflow ICD Client) -

http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {3D2CB570-D425-11D5-ABD0-00008369C46F}

(CSMenu Class) -

https://netbank.danskebank.dk/html/activex/DB/Menu.cab
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} -

https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/Pr

imeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {469C7080-8EC8-43A6-AD97-45848113743C} -

http://akamai.downloadv3.com/binaries/IA/nethv32_EN_XP.c

ab
O16 - DPF: {78AF2F24-A9C3-11D3-BF8C-0060B0FCC122}

(AcDcToday Control) - file://C:\Programmer\AutoCAD LT

2000i\AcDcToday.ocx
O16 - DPF: {89A312AE-8D21-42B1-848B-FD8E27F9A2A9}

(PrimeInk for Web Applications Signing Component) -

https://webreg.dk/web.dll
O16 - DPF: {94F5DCB7-816C-4B94-A2C1-856C6E323C5B} -

http://akamai.downloadv3.com/binaries/LiveService/LiveSe

rvice_4_EN_XP.cab
O16 - DPF: {9DF01F00-08E7-4DBE-9070-94841463B3FE} (Util

Class) - https://danid.dk/csp/authenticode/csp.exe
O16 - DPF: {C6637286-300D-11D4-AE0A-0010830243BD}

(NOXLATE) - file://C:\Programmer\AutoCAD LT

2000i\InstFred.ocx
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS

Web Installer Class) -

http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {CEFB7B49-9652-464F-8AFD-A577C0500F39} -

http://akamai.downloadv3.com/binaries/P2EClient/EGAUTH_p

ack_XP.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} -

https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/td

ccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375}

(e-Safekey) -

https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/

e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} -

http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O16 - DPF: {F281A59C-7B65-11D3-8617-0010830243BD}

(AcPreview Control) - file://C:\Programmer\AutoCAD LT

2000i\AcPreview.ocx
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481}

(Danske e-Sec) -

https://netbank.danskebank.dk/html/activex/danskesikker/

DB/DanskeSikker.cab
O18 - Protocol: bw+0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw+0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw-0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw-0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw00 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw00s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw10 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw10s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw20 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw20s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw30 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw30s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw40 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw40s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw50 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw50s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw60 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw60s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw70 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw70s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw80 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw80s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw90 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw90s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwa0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwa0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwb0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwb0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwc0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwc0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwd0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwd0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwe0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwe0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwf0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwf0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwfile-8876480 -

{9462A756-7B47-47BC-8C80-C34B9B80B32B} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\GAPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwg0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwg0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwh0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwh0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwi0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwi0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwj0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwj0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwk0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwk0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwl0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwl0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwm0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwm0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwn0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwn0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwo0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwo0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwp0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwp0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwq0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwq0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwr0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwr0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bws0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bws0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwt0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwt0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwu0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwu0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwv0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwv0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bww0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bww0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwx0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwx0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwy0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwy0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwz0 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwz0s -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: offline-8876480 -

{B29B5AE9-0D59-4A44-9BEB-329C90A86EE7} - C:\Program

Files\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O23 - Service: TDC Kabel TV Sikkerhedspakke (BackWeb

Client - 7791805) - BackWeb Technologies Inc.

              -

C:\PROGRA~1\WEBSPE~1\backweb\7791805\Program\SERVIC~1.EX

E
O23 - Service: C-DillaCdaC11BA - Macrovision -

C:\WINDOWS\System32\drivers\CDAC11BA.EXE
O23 - Service: FSGKHS (F-Secure Gatekeeper Handler

Starter) - F-Secure Corporation -

C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: fsbwsys - F-Secure Corp. -

C:\Programmer\WebSpeed

Sikkerhedspakke\backweb\7791805\program\fsbwsys.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon

(FSDFWD) - F-Secure Corporation -

C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: F-Secure Management Agent (FSMA) -

F-Secure Corporation -

C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: F-Secure ORSP Client (FSORSPClient) -

F-Secure Corporation -

C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\ORSP Client\fsorsp.exe
O23 - Service: Sikkerhedsservice til udstyr

(GEARSecurity) - GEAR Software -

C:\WINDOWS\System32\gearsec.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate)

(gupdate) - Google Inc. -

C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem)

(gupdatem) - Google Inc. -

C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google

- C:\Programmer\Google\Common\Google

Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Inkjet Printer/Scanner Extended Survey

Program (IJPLMSVC) - Unknown owner -

C:\Programmer\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple

Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter

(JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. -

C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) -

NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

--
End of file - 23392 bytes

Og her min opstart:

Ja    HKCU:Run    NvMediaCenter    RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
Ja    HKCU:Run    LDM    \Program\
Ja    HKCU:Run    ctfmon.exe    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
Ja    HKCU:Run    swg    "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
Nej    HKCU:Run    Google Update    "C:\Documents and Settings\gunnar\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
Nej    HKCU:Run    gStart    C:\Garmin\gStart.exe
Nej    HKCU:Run    LogitechSoftwareUpdate    C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
Nej    HKCU:Run    MSMSGS    "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
Nej    HKCU:Run    swg    "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
Nej    HKCU:Run    updateMgr    "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe" AcRdB7_1_0 -reboot 1
Ja    HKLM:Run    NvCplDaemon    RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
Ja    HKLM:Run    nwiz    nwiz.exe /install
Ja    HKLM:Run    DXM6Patch_981116    C:\WINDOWS\p_981116.exe /Q:A
Ja    HKLM:Run    LVCOMSX    C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
Ja    HKLM:Run    BluetoothAuthenticationAgent    rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
Ja    HKLM:Run    CanonSolutionMenu    C:\Programmer\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.exe /logon
Ja    HKLM:Run    CanonMyPrinter    C:\Programmer\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon
Ja    HKLM:Run    F-Secure Manager    "C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE" /splash
Ja    HKLM:Run    F-Secure TNB    "C:\Programmer\TDCSikkerhedspakke\FSGUI\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
Ja    HKLM:Run    Cmaudio    RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
Ja    HKLM:Run    Adobe ARM    "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
Ja    HKLM:Run    UserFaultCheck    %systemroot%\system32\dumprep 0 -u
Nej    HKLM:Run    iTunesHelper    C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
Nej    HKLM:Run    LogitechVideoRepair    C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
Nej    HKLM:Run    LogitechVideoTray    C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
Nej    HKLM:Run    NeroCheck    C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
Nej    HKLM:Run    Picasa Media Detector    C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
Nej    HKLM:Run    QuickTime Task    "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
Nej    HKLM:Run    Ulead AutoDetector    C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Explorer 8.0 SE Basic\Monitor.exe
Nej    Startup Common    Adobe Reader Hurtigstart.lnk    C:\PROGRA~1\Adobe\ACROBA~1.0\Reader\READER~1.EXE
Nej    Startup Common    Logitech Desktop Messenger.lnk    C:\PROGRA~2\Logitech\DESKTO~1\8876480\Program\LDMConf.exe

Jeg har et program der hedder Spybot-Search & Destroy
Er det også noget skrammel som jeg skal fjerne?

Jeg synes at min pc er blevet en smule hurtigere, men det er ikke rigtig godt, nogle gange går den nærmest i baglås især hvis TDC sikkerhedspakke går igang med at skanne. Nogle gange vil min PC hellerikke slukke, den fryser fast hvor der står Windows lukkekr, men det gør det ikke, så jeg må tage strømmen?

Hvis det er de 512 MB Ram der er forlidt nu, vil de så hjælpe at afinstallere nogle af mine programmer? eller kan jeg sætte flere
Ram i ?
12. november 2011 - 13:42 #25
Afinstall
* Logitech Desktop Messenger
* Toolbar: Radio Bar 1 Toolbar
* Google Update Tjeneste

* Spybot-Search & Destroy

--

CCleaner - værktøjer - opstart - her kan du disable/fjern følgende elementer fra din opstart ->

GoogleToolbarNotifier
gStart    C:\Garmin\gStart.exe
LogitechSoftwareUpdate
MSMSGS
updateMgr

Adobe ARM
UserFaultCheck
iTunesHelper
LogitechVideoRepair
LogitechVideoTray
NeroCheck
Picasa Media Detector
QuickTime Task
Ulead AutoDetector
Adobe Reader Hurtigstart
Logitech Desktop Messenger

---
Avatar billede gunnarb Mester
13. november 2011 - 12:12 #26
Nu har jeg udført det som karise_larry  og andre anbefaler oven over, men jeg er stadigvæk ikke imponeret over resultatet. Det kan godt være at min PC starter lidt hurtiger op, men når jeg herefter skal på nettet eller åbne et regneark synes jeg den arbejder hårdt og der går alt for lang tid.  Ved opstart er det især TDC sikkerhedspakke som tager tid. Måske skulle jeg prøve at slå den fra og se hvad der sker? Kan den også have indflydelse på når jeg går på nettet eller starter office pakken op?
13. november 2011 - 12:46 #27
512 Mb RAM er 'hoved' problemet!!!

"Snakker" den meget med Harddisken undervejs ?
Avatar billede gunnarb Mester
13. november 2011 - 13:16 #28
Ja det gør den især ved opstart. Jeg har prøvet at slå TDC sikkerhedspakke fra og så startede den hurtigere op, men det er nok ikke så godt at slå den fra.
Jeg har prøvet noget andet som bevirker at den nu er blevet meget hurtig til at skifte imellem forskellige internetsider.

Jeg gik ind i "Funktioner" "Internetindstillinger" Og "Skift hvordan websider vises på faner" Indstillinger og her under. Åbne links fra andre programmer. Flyttede jeg afmærkningen fra;
En ny fane i nuværende vindue.  Til I et nyt vindue.
Nu har jeg flytte markeringen tilbage, men den er stadigvæk hurtig til at skifte imellem forskellige sider. Det er dejligt, men jeg forstår ingen ting? Før jeg lavede ændringerne åbnede en
ny side i et nyt vindue, men det var kun den øverste del af siden/bjælken man kunne se, hvilket var meget generende. Det var noget min pc på et tidspunkt begyndte med. Mystisk Min PC skifter nu fra en side til en side/link på ca. 1 sek. hvilket er fint.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2011 - 15:59 #29
Kører den med det originale Xp tema?
Hvis du vælger at gå i klassisk visning vil du få frigivet noget energi til andre opgaver.
Højereklik på start og vælg egenskaber-vælg klassisk visning.
Højreklik på Denne computer og vælg egenskaber-avanceret indstillinger i ydeevne-juster til bedste ydeevne.
Højreklik skrivebord-egenskaber-udseende- øverst vælg Windows klassisk.
Og så mener jeg der er en endnu, og mon ikke det er fra kontrolpanelet-mappeindstillinger. Under generelt job vælger du vælg de klassiske Windows mapper.
Avatar billede gunnarb Mester
16. november 2011 - 14:40 #30
Nu har jeg ændret til klassisk visning mv. men min pc er nu igen blevet langsom, jeg tror ikke det er fordi jeg har ændret til klassisk, men noget er der galt??

Nedestående er en fejl som opstod da jeg skulle udfylde et formular i for bindelse med en jobsøgning direkte via nettet, men fejel kom hele tiden, så det var umuligt at udfylde formularen.
Hvad er det der sker med min PC?? Det kan vel ikke kun være et spørgsmål om nok RAM, den har jo tidligere kunne køre tilfredsstillende?

Detaljer om fejl på websiden

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E)
Tidsstempling: Wed, 16 Nov 2011 13:33:57 UTC

Meddelelse: Et objekt var ventet
Linje: 653
Tegn: 1
Kode: 0
URI: https://odense.easycruit.com/vacancy/application/b35b1632d3cc194c548d354535f6e564/616517/52431

Meddelelse: Et objekt var ventet
Linje: 653
Tegn: 1
Kode: 0
URI: https://odense.easycruit.com/vacancy/application/b35b1632d3cc194c548d354535f6e564/616517/52431
Avatar billede gunnarb Mester
28. november 2011 - 11:38 #31
Hej igen og undskyld ventetiden, men min pc er gået i stykker, så jeg skriver fra en pc på biblioteket.

Der skete det at jeg åbnede min pc for at gøre den ren indvendig.
Da jeg åbnede den, opdagede jeg at der hang et aluminiumsgitter og dinglede idet 2 af de 4 befæstninger i printpladen var trukket ud, hvilket bevirkede at cippen ikke blev kølet og det er måske derfor at min pc er blevet langsom? Nå men jeg fik sat kølegiteret rigtig på plads igen og så ville jeg lige støvsuge CPU´ en som sidder under et andet og større aluminiumsgiter med indbygget elektrisk køleventilator. Da jeg løftede ventilator og kølegitter op fulgt CPU en´med, den klistrede sig hårdt fast til kølegitteret. Da jeg ville samle det hele efter at jeg havde renset det, kunne jeg selvfølgelig ikke få alle de stikbenene på cpu´en til at ramme rigtigt, hvilke bevirkede at jeg kom til at bøje flere rækker af stikben, og da jeg ville rette dem op igen så knækkede et af benene. Det bevirkede at min pc ikke ville starte op efter at jeg havde fået sat cpu ´en rigtigt i soklen igen. Jeg var ned i TJ-Data for at høre om man kunne skaffe en ny cpu, men det kunne de ikke for den var 2 generationer for gammel. Jeg gik på biblioteket og søgte på nettet og fandt min cpu på e-bay. Den kostede 5$ og 5$ for fragt. Levering 5 -9 hverdage fra Canada. Der er gået 5 hverdage nu, så jeg venter spændt på hvornår den dukker op. De har trukke de ca. 55 kr fra min konto som er betalt via pay-pal, så det skulle være godt nok. Så nu venter jeg på at pakken kommer, og jeg  kommer  tilbage forhåbentligt på min egen pc igen.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 12:12 #32
det er noget af et projekt med sådan en ældre pc

måske er det kun cpu der blev ødelagt men lad os høre nærmere

m.v.h
Avatar billede gunnarb Mester
30. november 2011 - 17:39 #33
Hej, så har jeg modtaget Cpu fra Canada, og nu virker min PC igen, men den kører igen meget langsomt. når jeg trykke på et link eller regneark, går der meget lang tid inden der sker noget og der er en rød lampe foran, som blinker og lyser i takt med at pc en arbejder. Det er meget mærkeligt.????
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2011 - 17:42 #34
Viser den røde lampe ikke aktivitet fra harddisken?
Avatar billede gunnarb Mester
30. november 2011 - 18:03 #35
Jo, der er en skitse af en cylinder ved den.
Avatar billede gunnarb Mester
25. januar 2012 - 09:56 #36
Jeg lukker spørgsmålet, da jeg ikke har fået løst problemet.
Min pc er en imellem meget længe om at reagere. Jeg har gjort alt hvad I har forslået, undtagen at udvide RAM, da den jo har kunne køre med 512 RAM.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2012 - 12:35 #37
der kommer hele tiden opdateringer og andet til der gør den langsom

512 mb ram er altså ingenting og alet ikke nok tiil en pc i dag beklager