Avatar billede HoneyBadger Nybegynder
28. oktober 2011 - 23:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til administratorinstillinger

Hej eksperter:)

Jeg er den eneste bruger på min pc og er dermed administrator. Dog har jeg ikke helt styr på hvordan jeg ændrer/får adgang til administrator-instillingerne på min computer.

Det hele udspringer af, at programmet Origin på min PC, hele tiden giver fejlen, at jeg skal være administrator for at fortsætte min handling i programmet.

Normalt kan det løses med at højreklikke på .exe filen og trykke "kør som administrator" men ikke i dette tilfælde.

Supportafdelingen hos Origin siger at det måske kan løses ved at højreklikke på origin.exe i "joblisten" under "processor-fanen" og vælge "indstil tilhørforhold..." men også her siger den adgang nægtet.

Jeg er pænt træt af ikke at have adgang til noget som helst på min egen computer, og jeg håber virkelig nogen derude kan hjælpe mig lidt på vej.

På forhånd tak.

Andreas
Avatar billede helt83 Nybegynder
29. oktober 2011 - 00:37 #1
Hej HoneyBadger

hvilket styresystem har du: Windows ?
29. oktober 2011 - 01:01 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede HoneyBadger Nybegynder
29. oktober 2011 - 01:05 #3
Ja selvfølgelig. Glemte jeg alt om. Bruger Win 7 64bit...
Avatar billede Blitzher Nybegynder
29. oktober 2011 - 19:49 #4
Har hørt om samme problem ;)
Prøv at slå dit anti virus fra. Ja det lyder latterligt ;) men det kan faktisk være det kan være det :)
Avatar billede HoneyBadger Nybegynder
29. oktober 2011 - 19:58 #5
Tak for tippet. Det kan være det gør mig i stand til at installerer via Origin.

Men jeg håber også at nogen kan give mig lidt generel info om hvordan man redigerer sin admin-instillinger.
Avatar billede HoneyBadger Nybegynder
27. marts 2012 - 19:35 #6