Avatar billede leif1 Nybegynder
28. oktober 2011 - 12:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skabelon sti kan den ændres

Jeg har nogle word dokumenter der er udskrevet på en skabelon der har ligget på en tidligere server,  nå jeg vil åbne det idag går der ca 5 minutter inden det åbner,  og jeg kan se at den leder efter skabelonen på den gamle server hvordan kan man ændre dette uden at skulle venter 5 minutter på at åbne hvert dokument og så ændre det der,  kunne der evt laves en magro når man åbner word
Avatar billede teknik Juniormester
28. oktober 2011 - 15:09 #1
Office version ?
Avatar billede teknik Juniormester
28. oktober 2011 - 15:18 #2
Nå skidt, det er nok en af de nyere

Så hedder det

- Den lille pil ned ad yderst i værktøslinien "hurtig adgang"
(Den v. siden af office logo.)
- Flere kommandoer, - Avanceret,
Scroll til bunden og vælg
-Filplaceringer
vises "hurtig adgang" ikke, så kan den akiveres ved at højreklikke til højre for fanen "Vis"

Når vi nu er ved det, så:
Overvej nøje om du ønsker at ændre dine egne skabelonindstillinger
eller arbejdsgruppeskabelonindstilinger
...
Min anbefaling ville være at kopiere den relevante skabelon fra netværksplaceringen og til din egen "skabelonfolder"
Det giver en vis risiko for at komem til at sidde med en "gammel" version, og at måtte gentage proceduren.
...tror at det er hurtigst i længden, med mindre skabelonen ændres meget hyppigt

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
28. oktober 2011 - 15:19 #3
Skulle have været et svar...
Ååh ja forresten, har du en ældre version, så ligger "filplaceringer under "funktioner/indstillinger"