Avatar billede petert Forsker
27. oktober 2011 - 17:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brevpapir som skabelon

Jeg har word 2010
Hvordan gør jeg følgende.
Jeg har lavet en brevskabelon, med logo for oven og firma navn og oplysninger forneden.
Problemet er når jeg så udfylder tekst i brevskabelonen flytter det nedderste med firma oplysningerne med ned efterhånden som teksten fylder mere og mere.
Kan jeg på nogen måde låse firma oplysninger+logo fast ?
Hvordan gør jeg.?

MHV
Petert
Avatar billede supertekst Ekspert
27. oktober 2011 - 18:33 #1
Anvend sidefoden til firma m.v.
Avatar billede petert Forsker
28. oktober 2011 - 11:22 #2
Det går ikke fordi.
Der er et logo+Firma oplysninger i højre hjørne, der fylder en firkant 10 cm fra neden og 10 cm højrekant og ind.
Det skulle gerne være sådan ar man kunne skrive oven på logoet, men uden om firmanavnet.
Firmanavnet fylder 5 cm x 5 cm fra nederste højre hjørne.
Det skulle gerne være sådan at hvis jeg printer en skabelon ud uden indsat tekst er det samme layout som vores fortrykte brevpapir.

Håber dette giver lidt bedre forklaring.
Er der nogel der kan løse dette.
MVH
Petert
Avatar billede supertekst Ekspert
28. oktober 2011 - 15:39 #3
Du er velkommen til at sende en kopi af skabelonen - så er det lidt nemmere at komme med evt. forslag.

@-adresse under min profil.
Avatar billede petert Forsker
22. januar 2012 - 10:39 #4
Hej
Tak for hjælpen.
læg et svar så jeg kan lukke dette.
mvh
Petert
Avatar billede supertekst Ekspert
22. januar 2012 - 15:21 #5
Selv tak - et svar..