Avatar billede EIHP Juniormester
25. oktober 2011 - 22:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

C# tjek om fil bliver loadet

Jeg vil hører om det er muligt at lave et c# projekt der tjekker om en mp3 fil bliver loadet?
Avatar billede Syska Mester
25. oktober 2011 - 22:06 #1
Altså om den bliver Accessed af et eller andet ?
Avatar billede EIHP Juniormester
25. oktober 2011 - 22:11 #2
ja præcist. om den bliver spillet af et andet program
Avatar billede Syska Mester
25. oktober 2011 - 23:03 #3
Nu skriver du spillet igen ... du kan jo ikke vide hvad de laver med filen, så jeg tror det kræver at du kender alle programmer som kan afspille den, og så håbe de programmer har et API du kan spørge om de informationer for at få det at vide. OS'et fortæller dig det ikke.
Avatar billede EIHP Juniormester
25. oktober 2011 - 23:18 #4
jeg kan jo med et file monitor software se når et bestemt program åbner filen. alt hvad jeg gerne vil vide, om der er en måde jeg kan programmer c# til at tjek når mit spil, afspiller lyden, så jeg kan få den til at larme på teamspeak..
Avatar billede Syska Mester
25. oktober 2011 - 23:50 #5
Kort ... så nej.

Den loader jo filen in-memory, og derfor kigger den jo ikke på filsystemet før den igen skal preload filen. Derfor spil i dag bruger så SYGT meget ram.

Men ... hvis spillet har et API så kan du måske, men tvivler på det er informatiner de udstiller via et API.
Avatar billede EIHP Juniormester
26. oktober 2011 - 03:24 #6
ok.. gider du smide et svar?
Avatar billede Syska Mester
26. oktober 2011 - 09:28 #7
svar
Avatar billede EIHP Juniormester
26. oktober 2011 - 14:14 #8
kan du smide et til, der er et svar og ikke en kommentar..
Avatar billede EIHP Juniormester
04. december 2011 - 01:08 #9
hvis jeg ikke for et svar inden 15. dec lukker jeg sagen
Avatar billede Syska Mester
04. december 2011 - 01:18 #10
fuck, ups. hahah :-) Det er vist fået lige hurtig nok :-P
Avatar billede EIHP Juniormester
09. december 2011 - 06:50 #11
Tjoh. men hvis du ser, var det 2 måneder siden jeg spurgte sidst :)
Avatar billede Syska Mester
09. december 2011 - 10:50 #12
Ja, men det var nu også mere fra min side, at det var gået lige hurtigt nok. Ikke din skyld, du har netop været yderst tålmodig.