Avatar billede christianskovhansen Nybegynder
25. oktober 2011 - 10:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværksfunktion forsvundet

Hej alle.

Jeg var så smart at geninstallere en masse af min computers programmer, hvorved jeg fik fjernet nogle af de vigtige funktioner.
Jeg er indehaver af en HP Pavilion dv8000 fra 2006, og jeg har siden geninstallationen været nødsaget til at installere skærmdriver osv.
Desværre har jeg også mistet den funktion, der i Windows burde gøre det enkelt at oprette forbindelse til trådløst netværk - den del eksisterer slet ikke længere.
Jeg har forsøgt mig med diverse guides (inkl. dem i Windows), men det lykkes ikke systemet at finde et brugbart netværkskort, hvilket undrer mig en del. Kan jeg evt. installere et eksternt program, der tillader mig at oprette forbindelse til trådløse netværk rundt omkring.
Jeg håber der er nogen derude, der kan hjælpe mig, da jeg selv er løbet tør for gode idéer.

På forhånd tak
Christian
Avatar billede christianskovhansen Nybegynder
25. oktober 2011 - 12:08 #2
Mange tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2011 - 12:52 #3
var det mit svar du brugte er det ikke pænt bare at tage point selv
det vil folk hurtigt opdage

det svarer til at love din mekanikker 100 kr og så gå uden at betale

http://www.eksperten.dk/faq

se især her

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

husk på du GRATIS hver dag modtager 5 point fra eksperten så det er ikke noget du mister
det er bare din anseelse der ryger
Avatar billede christianskovhansen Nybegynder
25. oktober 2011 - 13:25 #4
Det var dit svar jeg kunne bruge. Jeg er ny på siden, så forsøgte at give dig point for at besvare mit spørgsmål. Jeg skal nok lige få rettet op på det, for det havde været ret så uhøfligt at få hjælp og tage dine point for det.
Avatar billede christianskovhansen Nybegynder
25. oktober 2011 - 13:30 #5
Okay, det lader til at du skal kommentere mit opslag for at jeg kan give dig point. treatmenice, du har løst mit problem (og tak endnu en gang)