Avatar billede micporn Nybegynder
24. oktober 2011 - 07:10 Der er 5 kommentarer

Microsoft Office Outlook problemer?

JEG FÅR IKKE LOV TIL AT ÅBNE LINKS SOM ER VEDHÆFTET I MAILS
FRA FORSKELLIGE SIDER SÅ SOM JOBINDEX OSV....
Jeg har haft problemet før og i går kom det så tilbage, uden at jeg har gjort noget som helst? Og nu vil jeg meget gerne spørge om hjælp igen, så jeg ikke skal videre sende mailen til min hotmail, for så at åbne den vej!

Jeg får hver gang en rubrik midt på skærmen med følgendene...

Microsoft Office Outlook,  står over rubrik

Handlingen er blevet annulleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt system administrator.

JEG HÅBER AT DER ER EN DER KAN FORTÆLLE OM HVOR JEG KAN ÆNDRE SÅ JEG FÅR ADGANG, FORDI JEG TROR AT DET BARE ER ET FLUEBEN SOM ER FORKERT ELLER NOGET I DEN RETNING!

Med venlig hilsen

Michael Andersen
Avatar billede micporn Nybegynder
24. oktober 2011 - 07:20 #1
Jeg har prøvet at følge step by step fra tidligere adv. men uden held fordi der står ikke HKEY_CURRENT_USER SOFTWARE CLASSES HTML men Opera.HTML og shtml kan jeg slet ikke finde det havde ellers værer dejlig nemt, hvis jeg kunne have ordnet det på samme måde, men de ting står der bare ikke, eller står det under noget andet?
Jeg håber meget på hjælp fra denne side endnu en gang PLEASE?
jeg har installeret CCleaner som jeg fik anbefalet sidste gang men det har åbentbart ikke kunne forhændre dette, og jeg har lige scannet og ingen Virus!
Hvad kan jeg gøre?
Det er bare sur røv at det åbenbart vender tilbage!

Mvh
Michael Andersen
24. oktober 2011 - 07:22 #2
Du bør lige henvise til tidligere tråd ->
www.eksperten.dk/spm/945455#reply_7856256

Samt Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede ibwca Nybegynder
24. oktober 2011 - 08:32 #3
ja go man kan jo geninstallere pgr.
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. oktober 2011 - 08:39 #4
uden at jeg har gjort noget som helst?

Du har dog valgt at bruge Opera som Browser!
og iøvrigt nytter det ikke at sende intern mail jeg har ikke tænkt mig at hjælpe dig yderligere hvilket du burde kunne forstå hvis du læser den gaamle tråd igennem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2011 - 19:10 #5
Brug Windows systemgendannelse.
Gendan til før problemet opstod.