Avatar billede kiksen1987 Novice
23. oktober 2011 - 00:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger en webdesigner til nyt projekt

Hey derude.
Jeg er gået igang med et nyt projekt og står og mangler en webdesigner.

lidt om projektet:
Kort og godt skal det være en samling af video clip / youtube clip og andre clip samt lidt infomation dertil. Ideen er at gøre det lettere at finde de clips der passer sammen.
Projektet bliver lavet i ASP.NET / MSSQL.

lidt om mig:
Jeg er 24 år og studerende. Jeg læser datamatiker. Jeg er som sagt i gang med at lave dette lille hygge projekt og håber det vil vokse med tiden. Ideen er at det skal være lille "privat" site for mig og nogle venner, som self resten af verden også må benytte sig af hvis de får lyst til det.

lidt om dig:
Gerne kunne lave et nice design til mit system.
jeg ser gerne CSS / HTML. Det kunne også være nice hvis du var god til photoshop.

Hvad der tilbydes:
Et spot i crewet på hjemmesiden.
Eller evt. betaling for dine services.
Og please ikke spørg hvor meget betaling. Det kommer an på kvalitet af dine services :)

Hvorfor søge herinde?:
Fordi her er mange nørder :D ej gas.
Fordi der sikkert er nogen her som er interesseret i webdesign og godt kunne tænke sig et hobby projekt, som også kommer online.

Hvis du vil vide mere så skriv her på sitet eller send mig en mail på: LT_BLACK_MAGIC@HOTMAIL.COM

ps. Domain og webhotel er købt.
Avatar billede Himbear Nybegynder
23. oktober 2011 - 03:59 #1
Jeg arbejder som freelance webdesigner og jeg vil gerne tilbyde min hjælp :-)

Du er velkommen til at kigge på min hjemmeside på www.tinocordes.dk og eventuelt også min kommende hjemmeside, som jeg er ved at lægge sidste hånd på - http://www.ct-watches.dk/tinocordes/

Jeg synes jeg opfylder dine krav. Og da det er mit job og det jeg lever af, så vil jeg foretrække betaling, men skriv til mig på mail@tinocordes.dk så kan vi tale om det.
Avatar billede kiksen1987 Novice
16. januar 2012 - 17:08 #2
ingen svar