Avatar billede draber666 Nybegynder
20. oktober 2011 - 15:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

M opfører sig mærkeligt??

Jeg håber at jeg kan få lidt hjælp her.
Min mousepad begyndte at opføre sig underligt for halvanden uge siden. når jeg trykker venstre klik på den ude på skrivebordet reagerer den som om jeg trykker højre og med nogle bestemte ting kan man heller ikke trykke på, som at skifte fane eller at trykke på den øverste bjælke i VLC player. Jeg har prøvet med en ekstern mus men det helt samme sker.

jeg har en MM-vision computer til 10.500 kr, som blev købt ca. i maj.
håber nogen gider hjælpe.
20. oktober 2011 - 16:02 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2011 - 16:16 #2
Du skal ind i kontrolpanelet og kigge indstillingerne for mus/pad om den er blevet lavet om fra en højrehånds bruger til venstre hånd.
Avatar billede draber666 Nybegynder
20. oktober 2011 - 16:20 #3
det er win 7 home. :) og nej det er der ikke.
Avatar billede draber666 Nybegynder
03. april 2012 - 12:33 #4
afsluttet