Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. oktober 2011 - 16:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Popup blocker til Google Chrome

Hvilken popup blocker er den bedste til Google Chrome?

Den skal blokere alle popups som ikke er ønskede, men popups som jeg selv trykker på (f.eks på en website) skal den selvfølgelig åbne.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. oktober 2011 - 16:57 #1
Jeg bruger better popup blocker som jeg synes virker meget godt:
http://kortlink.dk/9t6q
Avatar billede pstidsen Novice
19. oktober 2011 - 16:58 #2
Google Chrome blokerer selv popups.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. oktober 2011 - 16:59 #3
#1 Blokere den også "vigtige" pop ups, eller kun "reklame" pop ups?

#2 Ja nogle pop ups blokere den. Men nogle lader den frit poppe frem. Jeg leder efter en permanent løsning som slår alle reklame popups ihjel.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. oktober 2011 - 17:01 #4
#3 Du skal selv indstille den, den blokerer en hel del os dem den ikke skal, men jeg ser selv den del som en god ting, for så betyder det jo blot at andre ikke kan få alt frem og derved fucke mine maskiner op :)
Avatar billede pstidsen Novice
19. oktober 2011 - 17:04 #5
Det er jo svært for en robot at se forskel på på popups du vil have og ikke vil have.... Du finder aldrig en perfekt løsning.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. oktober 2011 - 17:06 #6
#4 Vi prøver den lige engang så, kan man selv indstille den til ikke at blokere de hjemmesider som man bruger dagligt?
Avatar billede Blueeyez Mester
19. oktober 2011 - 17:13 #7
#6 ja (:
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. oktober 2011 - 18:15 #8
Jeg har installeret den og indtil videre er der ingen problemer. Men jeg lader den lige køre i nogle uger og så vender jeg tilbage om det bliver en permanent løsning.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. oktober 2011 - 01:38 #9
Indtil videre ingen problemer, såfremt at man bare bruger default settings. Men, man kan også manuelt indtaste de hjemmesider som der ikke skal blokeres for. Virker som en god løsning. Plus at jeg har testet på nogle hjemmeside som jeg ved kommer med popups, de bliver nemt og enkelt blokeret af better popup blocker.
Avatar billede Blueeyez Mester
22. oktober 2011 - 10:32 #10
#9 Kan høre du er tilfreds, så smider svar..