Avatar billede flyvende_dumbo Nybegynder
17. oktober 2011 - 22:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

flytning

Hej, Jeg har en konkret opgave jeg skal have løst ASAP.
Jeg har et site liggende hos match2web.dk tideligere concore, som jeg er mildest talt utilfreds med. Deres support er elendig, sitet er nede og de svare aldrig på mail.

Jeg har købt domænenavn (com) samt plads på deres server igennem match2web.

Opgaven er at flytte hele svineriet, inklusiv.com navnet over på en seriøs udbyder.  Har læst på nettet at de ikke rykker ud med koderne til at flytte .com-domænerne uden videre.

Mit site er rimeligt omfattende:

metsite.com har en flash side.
metsite.com/gallery - har en coppermine (galleri software)installation som indeholder et par tusind billeder.

+ et flash/html site mesite.com/aaa

Jeg skal forny flash sitet og udskifte det med et flash cms som kræver en Zend Optimizer 3.3 eller højere  (http://www.zend.com/products/guard/#Optimizer)

Er der nogen seriøs der er frisk på opgaven og kan komme med et bud?
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
18. oktober 2011 - 20:52 #1
Hi ,
  I am a web developper . I have long experience working with CMS  systems .
  I can move your site into CMS .
I realy realy would like to discuss with you more details.
Best regards ,
Avatar billede flyvende_dumbo Nybegynder
23. december 2011 - 22:10 #2
hummm er droppet