Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. oktober 2011 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 ultimate sp1 opdaterings/installations problem

Jeg har en pc som jeg har brugt som medie center

der er windows 7 ultimate x32 på den men hvergang jeg via update eller manuel installation af win 7 SP1 så melder den fejl:
Error 0x8e503fa - jeg har ikke kunne google mig frem til fejlen.

jeg har prøvet at lade windows update køre et update error check  men selv om den fandt og rettede 2 fejl så kan den stadig ikke installere sp1

den kan heller ikke installere Internet explorer 9 hverken via update eller manuel install (måske nogen hved hvor jeg kan prøve at hente den fulde! IE9 fil/program og ikke en eller ande downloader til IE9)
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. oktober 2011 - 20:39 #1
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. oktober 2011 - 12:24 #2
nåh prøve dette fix og jeg fik lov at installere IE9.

Men uanset om jeg prøver via windows update eller manuelt så melder den at den ikke kan installere SP1 pga en fejl
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. oktober 2011 - 19:59 #3
Hvis opdatering(er) fejler eller lign så kan man køre et windows update readyness opdaterings program via windows update dette prøvede jeg og den fandt herefter genstart 7 updateringer men kun 6 blev installeret den 7 fejlede som selvfølgelig var sp1 ØV!!!!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. oktober 2011 - 15:35 #4
nåh her er ikke mere hjælp at hente
poko1>> du fik løst 50% af mit problem så hvis du vil have en halv andel i point så kom med et svar - tak
Avatar billede cyberspace Nybegynder
28. oktober 2011 - 09:03 #5
nåh så tager jeg selv point tilbage og lukker