Avatar billede kakrso Nybegynder
16. oktober 2011 - 22:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backup af harddisk til en anden harddisk

Hej allesammen,

Jeg regner med, at købe 2 stk. af disse, så jeg er 100% sikker på, så jeg er fri for, at bekymre mig om plads, det næste lange stykke tid: http://www.proshop.dk/Harddisk/Western-Digital-My-Book-Essential-2TB-2234209.html

Det er vigtigt, at det backup software der skal bruges kan opfylde følgende krav.

Jeg har kun en bærbar computer, som jeg rejser med hver dag. Så harddiskene er ikke sat til heletiden. Men det vil de altid være om aftenen. Harddiskene skal vide, at selvom strømmen har været slukket, og de ikke har kørt, så skal de stadig kunne ta' backup mindst 1 gang om dagen på 1 bestemt tidspunkt.

Når jeg sletter eller tilføjer ting til harddisk 1, så skal den gøre præcis det samme på harddisk 2 så der ikke går ged i det.

Sofwaren der skal bruges må gerne være på engelsk men helst dansk, det gør ikke noget, at det koster en lille smule, så længe det er et engangsbeløb, også må der meget gerne være et link til en guide til, at sætte det hele op, som helst skal være på dansk, da mit engelsk ikke er det bedste! :o)

Håber nogle kan hjælpe, så skal jeg nok kvittere med nogle point, som tak for hjælpen! :o)
16. oktober 2011 - 23:53 #1
Velkommen til E. ...

Generelt: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede kakrso Nybegynder
17. oktober 2011 - 00:06 #2
Jeg har Win7 x64 Ultimate :o)
Avatar billede kakrso Nybegynder
06. december 2011 - 13:29 #3
Ingen ønsker, at svarer og tager derfor mine point tilbage! ;o)