Avatar billede henrikberg Nybegynder
16. oktober 2011 - 16:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vista crasher når autom. opdatering henter opdateringer.

Vista Home, får grå skærm når den startes. Jeg kan starte den når jeg laver rep. med instal. disk eller instal. Vista igen, men når wind. aut. opdat. har hente sine 110 opdateringer crasher den igen. Jeg har spurgt via Spywarefri, som har kommet med installationer med vistatoolkitopdater, SFC/Scannow,og som sagt, når Update har instal. opdates så kommer den grå skærme når jeg genstarter og den har insallteret opdateringerne.. SP 1 og 2 er installeret og det er ikke sådanne at den stopper midt i en opdatering og ikke kan komme videre, den opdatere alle sammen...?
Avatar billede henrikberg Nybegynder
15. november 2011 - 07:44 #1
Jeg lukker her, idet comp kører igen. Jeg installerede Vista for 27.gang og vupti, så virkede den..
Avatar billede henrikberg Nybegynder
15. november 2011 - 07:45 #2
lukket..