Avatar billede EmiloSC Nybegynder
12. oktober 2011 - 22:12 Der er 1 kommentar

Netværks problemer / Computer problemer

Hejsa. Jeg har et problem med min stationære PC. Jeg har lige lagt en NY windows 7 over på den, da det er en Acer, og den kun havde Recovery, og ikke en CD med.

Nu har jeg så geninstalleret win 7 home premium 64bit, og det køre også fint, men nu har jeg et problem med internettet på den.
Når jeg sætter et LAN kable i porten, sker der overhovedet ingenting udover, at en grøn pære på netværkskortet lyser. På min skærm er der bare et rødt X over.
Næsten det samme med det trådløse internet, der kan jeg dog se mit netværk, men når jeg opretter forbindelse til det, og indtaster koden, så siger den bare, at det ikke er en korrekt kode, selvom det er den rigtige kode.

I starten når jeg gik ind i "Enhedshåndtering" kunne jeg ikke se mit netværkskort, når mit trådløse internet USB ikke var sat til. Hvis jeg så satte USB'en i, så kunne jeg se mit netværkskort og 2 handlinger. Den ene hedder "Kort til Microsoft-miniport til virtuel trådløs kommunikation" og den anden er min USB pind som står som "Sitecom Wireless-N USB-netværkskort WL-182"

Nu har jeg så installeret "LAN_Intel_14.7 win7x86x64_M5810" og nu kan jeg se "Intel(R) 82578DC Gigabit Network Connection" men jeg kan stadig ikke oprette en forbindelse til hverken LAN eller Wireless internet.

Jeg har på fornemmelsen, at jeg mangler en ethernet controller, men jeg kan altså ikke finde ud af det.

Min computer er en Acer Aspire M5810

Håber I kan hjælpe mig!
Avatar billede EmiloSC Nybegynder
16. oktober 2011 - 22:44 #1
Ingen??