Avatar billede julletvn Nybegynder
12. oktober 2011 - 10:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Windows 7 64 bit kommer med en event id 9 SideBySide fejl

Når jeg forsøger, at starte adobe acrobat reader eller Office Outlook, kommer computeren med en SideBySide fejl.

Jeg er på herrens mark, mht. til dette problem.

Hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. oktober 2011 - 11:06 #1
Prøv at gå dette værktøj igennem det kan måske løse dit problem.
http://support.microsoft.com/fixit/
Avatar billede julletvn Nybegynder
12. oktober 2011 - 11:40 #2
Tak for rådet.

Det er sådan, at jeg i går fik en computermand til at kigge på computeren, men han kan tilsyneladende ikke løse problemet.

Så jeg har søgt på problemet på internettet.

Men ikke fundet en klokkeklar løsning.

Selve fejlmeddelelsen lyder sådan her:

"this application failed to start because  side-by-side-configuration is incorrect"

Så umiddelbart tror jeg ikke at microsofts fix it løser problemet, men den skal have en chance.

Jeg får computeren retur i løbet af 1 time, og så gi'r jeg den gas.

Jeg vender tilbage når jeg har kørt ms fixit.
Avatar billede julletvn Nybegynder
13. oktober 2011 - 14:24 #3
Det hjap ikke med ms fixit. Adobe reader afinstallerede jeg og geninstallerede igen, og nu virker den. Men MS Office programmer fejler stadig. Har prøvet at afinstallere Office pakken og geninstallere den igen, men desværre får jeg stadig samme fejlmeddelelse.

Nogen forslag ?
Avatar billede julletvn Nybegynder
14. oktober 2011 - 11:21 #4
Hej ! Så fik jeg løst problemet. Jeg gjorde følgende.

Jeg havde en kraftig mistanke til, at det drejede sig om en manglende Microsoft Visual C++ Redestributable pakke. Men hvilken ? Så jeg tænkte, at hvis jeg installerede 2005 x64 og x86, 2008 x64 og x86 og 2010 x64 og x86 pakkerne. Derefter installerede jeg sp1 pakker til alle 6 versioner og sluttede af med en windowsupdate. Kunne problemet måske løse sig.

Og det fixede fejlen.

Så vi kan lukke tråden :-)