Avatar billede lasse0000 Novice
12. oktober 2011 - 10:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gennemsigtig skærm

Hejsa. Sidder med to ældre Acer bærbare, hvor man kan se limen igennem skærmene,der sidder en rende hele vejen rundt ude i kanten, er det noget man kan gøre noget ved, eller skal der skaffes nogle andre skærme.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 17:19 #1
Du må hellere forklare det bedre - gennemsigtig i kanten?
Avatar billede lasse0000 Novice
12. oktober 2011 - 22:39 #2
Ved lys baggrund kan man se limen igennem,hvordan den ligger pænt rundt i kanten, resten af skærmen er pæn hvid. Hvis man køre noget med mørk baggrund kam man ikke se det ... så godt. Grafik osv er helt fint.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2011 - 17:38 #3
Hvor er computeren købt og hvornår? Hvis der stadig er reklamationsret og/eller garanti, har du ret til at få den sendt til reperation. Hvis computeren er under 6 mdr. gammel kan du bruge formodningsreglen.
Kort uddrag:
Når en fejl eller mangel viser sig inden for de første seks måneder efter leveringen, gælder der efter købeloven en "formodning" om, at fejlen eller årsagen til den allerede var til stede da varen blev leveret til forbrugeren. Denne regel kaldes "formodningsreglen". Du skal - som forbruger - derfor ikke bevise andet, end at varen har den fejl eller mangel, som du nu klager over.
Læs mere om denne her: http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/bevisbyrde
Avatar billede lasse0000 Novice
14. oktober 2011 - 22:37 #4
Jooe det er såmænd rigtig nok, men som jeg skrev indledningsvis: 2 ældre maskiner, skærmene virker som om der mangler noget mørk kontrast, men det er et rent gæt, bare pudsigt at fejlen forekommer på begge maskiner.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 07:34 #5
Jeg ville søge den model på google, og se om der var andre der havde samme problem fordi, så er den jo bare sådan og så er det jo det..
Avatar billede lasse0000 Novice
28. november 2011 - 21:56 #6
fandt nogle andre skærme.