Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
11. oktober 2011 - 18:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Printer printer ikke

Hej.
Jeg har sat min nye Kodak esp c310 op, og gjort præcis som man skulle. Men når jeg printer kommer der kun blankt papir ud. Selve "printerdelene" (altså dem der gerne skulle skrive på papiret) ser ud til at virke fint, og den laver de rigtige lyde når man trykker print, det virker til at det bare er selve blækket der ikke kommer ud. Nogen der har nogle idéer til, hvad problemet er?
Venlig hilsen Anne
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2011 - 18:40 #1
Hej Anne.

Der sidder ikke et stykke tape hen over printhovederne du har glemt at tage af?
Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
11. oktober 2011 - 18:47 #2
Jeg kan ikke lige se, hvordan jeg kommer hen til printhovederne? Kan du forklare det?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2011 - 18:52 #3
Jeg kender ikke din printer, men du må jo have fået en manual til den??
Du skal jo også vide hvordan patronerne skiftes.
Kigger lige efter en online manual
Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
11. oktober 2011 - 18:57 #4
Jeg har en manual, og synes jeg har gjort præcis, hvad den sagde. Der skulle ikke være noget plastik for patronerne, har lige kigget igen. Og tusind tak, er dejligt du gider hjælpe!
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2011 - 19:00 #5
Normalt på en blækprinter, så sidder der beskyttelse på så patronerne ikke tørrer ud. Er det en demo du har købt?
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 19:02 #6
Jeg har haft samme problem, og der opdagede jeg at den ene ledning som forbinder selve patronen med de øvrige dele var blevet skubbet lidt ud - trykkede den i og så virkede det - håber det var en hjælp, hvis du har samme problem som jeg havde ;P
Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
11. oktober 2011 - 19:08 #7
Mener du printeren? Forstår ikke hvad du mener med demo, men min ven siger nej. Jeg kan se at der kommer blæk til printeren, for når man beder den aflæse blækniveau er den helt fuld?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2011 - 19:38 #8
Demo=vare der er brugt i butikken som udstillingsmodel.

Den kan sagtens vise at niveauet er helt fuld når patronerne er udtørret.
En blækprinter skal man jævnligt printe et "vedligeholdeses print" for at undgå udtørring. Da vi købte vores printer i sin tid, var patronerne ikke monteret og lå løst ved siden af indpakket så udtørring ikke kunne ske.
Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
26. oktober 2011 - 00:25 #9
gjhgy
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2011 - 12:09 #10
Fik du løst problemet?
Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
26. oktober 2011 - 14:03 #11
Nej, jeg købte en ny printer, der så heldigvis virkede. Og undskyld jeg ikke fik svaret på din sidste besked, det hele gik bare lige så hurtigt. Men tusind tak for hjælpen, var virkelig dejligt, du gad bruge tid på det!
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2011 - 14:10 #12
Det er i orden