Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 18:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Medion Akoya MD8890 og Windows Update

Hejsa.

Jeg har et problem med min Medion Akoya MD8890. Windows Updater vil ikke konfigurere indstillinger, hvilket bevirker at hver gang jeg starter PC'en op, skriver den "Windows Update konfigurer indstillinger - 35 %" og så skriver den "Der opstod fejl under konfiguration af Windows Update. Systemet lukkes" og så starter den op igen og nu kan jeg logge ind. Meget irriterende at den skal starte op to gange før brug. Har prøvet at opdatere Windows Update manuelt i Windows Update center uden resultat. Har også geninstalleret Windows og problemet kommer igen er 4 opstarter. Hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 16:58 #1
Slet ingen der kender et svar på problemet? :P
Avatar billede MCHM Nybegynder
28. november 2011 - 19:07 #2
Jeg har lige haft det samme problem med 2 maskiner MD8890, og jeg har klaret problemet på følgende måde. Mit udgangspunkt var at udgå at aktivere Windows Update før efter at SP1 er installeret.
Jeg gjorde det følgende måde:
1.    Boot på Windows CD.
2.    Vælg ny installation
3.    Fjernede alle partitioner (valgfrit)
4.    Oprettede en ny partition (valgfrit)
5.    Start installationen som normalt.
6.    På et tidspunkt får du 3 valgmuligheder vedrørende opdateringer, - vælg den nederste der IKKE aktiverer Windows Update.
7.    Når installationen er færdig, installer alle drivere. (Hent evt. nye på Medions hjemmeside)
8.    Installer herefter ServicePack 1 til Windows 7.
9.    Efter genstart, aktiver Windows Update i Kontrolpanelet og søg efter opdateringer.
10.    Herefter opdaterer og konfigurerer den som den skal.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2012 - 10:45 #3
Desværre virkede det ikke MCHM. Men Medion har taget computeren tilbage og givet mig pengene.