Avatar billede jhjorsal Mester
10. oktober 2011 - 20:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bredbånd telefoni og TV2 pakke på landet

Jeg er kommet i tanke om at jeg skal have opgraderet mit internet til 20/2 Mb, vil gerne have noget telefoni indover og landede vist ved DanskNet eller FullRate men er så kommet i tanke om at jeg jo også gerne skulle kunne se TV2 efter nytår, og da jeg bor langt ude på landet og kun har mit telefonstik og en antenne på loftet, vil jeg hører om der er nogen der har et link til et godt samlet tilbud.
Avatar billede Andyboy Nybegynder
11. oktober 2011 - 12:09 #1
Tror ikke der er så meget tvivl om at Fullrate er den rigtige løsning for dig. Bestiller du nu kan du nå at få gavn af rabat på både tv og bredbåndsløsningen frem til nytår. Læs evt. min anmeldelse af fullrate tv her. http://www.internet-bredbaand.dk/417/fullrate-tv-anmeldelse-%e2%80%93-stor-test/. TV2 kommer også til at være i pakken efter nytår.
Avatar billede jhjorsal Mester
11. oktober 2011 - 12:44 #2
Super godt forslag, jeg var lige helt oppe at kører mens jeg læste det, og gik så igang med bestillingen, men desværre den central FullRate bruger i mit område understøtter desværre ikke FullRate TV. Det var ellers en rigtig god pakke, også fordi de havde en "fri tale til fastnet og mobil pakke" Jeg snakkede med en fra support og han kunne ikke sige om der ville gå 2 dage, 2 år eller mere før de kunne.
Andyboy du skulle vel ikke tilfældigvis have en kontakt ved FullRate der ved lidt mere om deres logistiske spreddelse af deres ydelser?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
11. oktober 2011 - 13:11 #3
Jeg har desværre ikke nogen kontakt til de, der står for udbredelsen af Fullrate TV. Det kan være du får et mere fyldestgørende svar ved at sende en mail til deres support - om ikke andet kan andre måske blive ompmærksom på at dette område / central er interesseret i fullrate tv.
Avatar billede jhjorsal Mester
11. oktober 2011 - 14:30 #4
Okay det vil prøve, jeg lader dig vide hvad de skriver tilbage.
Har du andre forslag til en udbyder, eller er det helt usansynlig at tv kan komme ind via tlf kobber når FullRate ikke kan?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
06. november 2011 - 22:56 #5
Du kan forsøge TDC - Home Trio løsningen - men kunne forestille mig det er samme problematik - så du skal nok på boxer løsningen.
Avatar billede jhjorsal Mester
07. november 2011 - 08:51 #6
Jeg har faktisk bestilt Home trio løsningen.
De kunne levere tv og manden kunne måle at han kunne levere 19Mb på min addresse. Så jeg bestilte en mini løsning da der var gratis oprettelse men fik den opgraderet til en basis løsning med det samme, og der skulle de jo ellers have 900,- for oprettelsen, så alt i alt, fin service. Nu mangler jeg bare at få produktet men det kunne ikke blive før i starten af december.
Så Andyboy lig et svar, som tak for dialogen, så får du pointene.
Avatar billede jhjorsal Mester
24. november 2011 - 07:27 #7
Lukketid