Avatar billede jhjorsal Mester
10. oktober 2011 - 13:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny internetudbyder

Jeg har lige snakket med Telenor, og jeg kan ikke bare switshe op og ned på hastigheden efter behov, da jeg bor langt ude på landet og det udstyr TDC har derude ikke understøtter den feature. Jeg kan for 49 ekstra få 5Mb ekstra så giver jeg 249,- for 15/1 + 100 for fri tale på fastnet til fastnet, og det er min overbevisning at det kan jeg få billigere og bedre andetsteds, jeg så lige at DanskNet har 20/2 + fri tale fra fastnet til fastnet til 200,- er der nogen der har bedre bud, gerne med noget fri tidsbegrænset tale til mobil også hvis det findes.
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2011 - 14:03 #1
Jeg har nået der hedder Dansk Bredbånd på 25/25 megabit
begge veje, så jeg kan hurtigt ligge noget ud på nettet
399 kroner for dette internet alene.

www.dbnet.dk
Men man skal helst være en hel del på en gang der har den samme
udbyder. Hos f.eks. i en lejlighed eller ejerlejlighed.

Jannick
Avatar billede jhjorsal Mester
10. oktober 2011 - 20:16 #2
Jeg er lige kommet i tanke om at jeg også for problemer med TV2 efter nytår, så jeg lukker her og starter en ny tråd.
Avatar billede Andyboy Nybegynder
11. oktober 2011 - 12:48 #3
Vil anbefale dig enten dansk net som du selv er fundet frem til - alternativt Fullrate som komplet pakke med telefoni + tv. Se evt. anmeldelse af Fullrate TV: http://www.internet-bredbaand.dk/417/fullrate-tv-anmeldelse-%e2%80%93-stor-test/