Avatar billede knyfi Nybegynder
09. oktober 2011 - 22:24 Der er 4 kommentarer

USB-porte vil ikke acceptere min eksterne hardisk fra Samsung

Hej alle sammen.
Jeg har et kæmpe problem med min "nye" eksterne HDD, fra samsung.
Min PC vil kun nogle gange tage imod min HDD, der er ikke noget problem i nogle af usb portene når jeg tilslutter min mus.
Jeg har en Asus N53J computer, med windows 7 Home 64-bit.

På forhånd tak
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. oktober 2011 - 22:39 #1
2½"  3½"? med separat strømforsyning?
Avatar billede KHHP Juniormester
10. oktober 2011 - 08:35 #2
Kunne godt lyde som om at den printplade/bundkort, eller hvad nu vil kalde det, som sidder i inde i din eksterne HDD, som kobler den harddisk, der sidder i den, sammen med USB porten på din PC, er i stykker. Hvis der stadig er garanti på din eksterne harddisk, så skal du ikke begynde af skille den ad. Tag den med ned i forretningen hvor du har købt den og forklar dem problemet, og få den sendt til reparation.
Men som der påpeges i #1, så ville det være en god idé at fortælle om den har en separat strømforsyning, eller om den får strøm gennem USB-porten.
Avatar billede knyfi Nybegynder
10. oktober 2011 - 22:16 #3
Den har en separat strøm forsyning, jeg snakkede med en kammerat og han sagde jeg skulle prøve at opdatere mine driver på selve computeren. Så det vil jeg prøve imorgen, skal nok give svar om det er noget der virker ellers nogle idéer.

#2
Kan ikke så godt gå i butikken, da den ligger i New York :(
Avatar billede knyfi Nybegynder
13. oktober 2011 - 14:04 #4
Jeg har nu prøvet at opdatere mine drivere, den virkede...
Men nu er det samme problem igen, der sker intet når jeg putter stikket i pc'en