Avatar billede LarsLj Novice
07. oktober 2011 - 15:49 Der er 2 kommentarer

Fejl i C# : "System.NotSupportedException: The given path's format is not supported"

Hejsa. Jeg har en Umbraco installation på en webserver. Jeg vil gemme en ical besked, og jeg bruger stien:

@"d:\webroot\umborder\temp\min-fil.ics

Jeg får fejlen System.NotSupportedException: The given path's format is not supported.

Jeg har både en umborder og en temp - mappe.

Gode råd modtages rigtigt gerne! På forhånd tak for hjælpen!

Venlig hilsen
Lars
Avatar billede Syska Mester
07. oktober 2011 - 15:55 #1
woot ... sikker på stien findes ?

Hvad klasse og method bruger du ?

Kan du ikke fange den sti ved.

Server.MapPath("~/min-fil.ics")

Det vil så svare til "http://web/min-fil.ics"

mvh
Avatar billede bvli Praktikant
07. oktober 2011 - 17:55 #2
Det kan være at du skal give en stack trace med. Er det en exception umbraco smider eller er det en der kommer System.IO.*?