Avatar billede qwerty159357 Nybegynder
04. oktober 2011 - 15:44 Der er 4 kommentarer

højtaler til fjernsyn

hejsa alle jeg er ny her så jeg vil på forhånd sige at jeg ikke er ret god til alle de ``tekniske udtryk``

jeg har købt nogle nye højtalere. Logitech z906 som kan have op til seks forskellige lydkilder.

mit problem er at jeg ikke kan sætte dem til mit fjernsyn. jeg har hørt at man skal bruge noget der hedder PHONO RCA men ved ikke helt om det er rigtigt

HJÆLP TAK!!!!!
Avatar billede Blueeyez Mester
04. oktober 2011 - 16:03 #1
Det er lyd kabel :) Se her -> http://kortlink.dk/9psm

Evt forhandler: http://kortlink.dk/9psp

Du kan købe dem mange steder, blot vær sikker på at du skal have phono i begge retninger :)
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
13. oktober 2011 - 08:32 #2
Jeg tror, ​​du får brug for omformere der
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
13. oktober 2011 - 08:37 #3
Jeg tror du får brug omformere der
Avatar billede Blueeyez Mester
13. oktober 2011 - 20:41 #4
#2 - 3

Det kommer jo an på hvad tv/højtaler har af indgang/udgang.. TV plejer og have phono udgange, jeg ved dog ikke med højtalerne, men det må topic opretter lige skrive om det er phono eller mini jack :)