Avatar billede MNS Nybegynder
03. oktober 2011 - 20:10 Der er 10 kommentarer

html file i table

Jeg vil sætte en html dakument(*.html) i en table .
<table>
<tr>
<td> (her lige som img)</td>
</tr>
</table>
jeg gjorte den før men jeg glmte den .
så kan I hjepe mig .
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2011 - 21:19 #1
Kan det være en iframe du tænker på?
Avatar billede keysersoze Guru
03. oktober 2011 - 21:43 #2
Hvis serveren understøtter SSI; http://www.html.dk/tutorials/ssi/
Avatar billede MNS Nybegynder
03. oktober 2011 - 21:57 #3
Nej ikke i frame som sagt i table i td .Og den gøre ikke noget med at ssi gøre .
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2011 - 22:03 #4
Og det er heller ikke et link til en anden html side?
Avatar billede keysersoze Guru
03. oktober 2011 - 22:25 #5
Hvis SSI ikke fungerer, under forudsætning af at du selvfølgelig har opsat det korrekt, og iframe ikke er en mulighed så er dine eneste to muligheder at skifte til en server-teknologi som fx PHP eller ASP.NET eller benytte javascript.
Avatar billede olebole Juniormester
03. oktober 2011 - 22:52 #6
<ole>

- eller Netscape 4, som kunne loade en hel HTML side ind i et DIV ... men det var i WWW's jernalder  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede MNS Nybegynder
03. oktober 2011 - 22:54 #7
hr.Keysersoze den jeg selv lavet for 6 år siden ved hjælp af html og css og den behøver ikke at bruges der php , asp.net eller asp .

hr.Tolamaps man kan bruge href , hvis der skal værre med links . Men tænke at du har lavet en side med for eksampel 4 del med td tag og du sætter en image i en td tag og vil sætte en html dokument i en anden uden at have link på .
Avatar billede olebole Juniormester
03. oktober 2011 - 23:21 #8
@MNS: Nej, det har du med al respekt ikke lavet i HTML/CSS for seks år siden. Det er ikke muligt - og det har det som sagt ikke været, siden Netscape 4 blev afløst af Netscape 6 omkring 2000
Avatar billede keysersoze Guru
03. oktober 2011 - 23:24 #9
HTML og CSS kan alene [i]ikke[\i] inkludere andre sider medmindre vi altså taler (i)frames - er det alligevel lykkedes dig, har du opfundet noget hidtil uset og det må der bestemt være gode muligheder i. Det tvivler jeg bare på er tilfældet.

De muligheder der findes er nævnt - medmindre vi selvfølgelig er helt tilbage og tale frontpage-skabeloner eller lignende, men det er nok en dårlig idé at hive sådan noget frem igen.
Avatar billede MNS Nybegynder
05. oktober 2011 - 11:41 #10
Jeg prøve at finde den igan og vender tibag .Men tak til alle der har prøvet at hjælpe mig .