Avatar billede Hudlommen Nybegynder
30. september 2011 - 19:49 Der er 4 kommentarer

Minecraft server hjælp søges!

Hey, er der nogle der kender til at sætte en minecraft server op?

Jeg fik selve serveren til at virke (den man henter på deres egen side) og vi spillede 2 mennesker på den. Men hvordan gemmer jeg det map vi har arbejdet på? jeg kunne skrive en kommando save-all og eller save-on, men intet af det virkede, eller jeg gjorde noget forkert.

Ellers, er der mulighed for at købe sig til en server der er permanent oppe?

plz hjælp hurtigt :D
Avatar billede Blueeyez Mester
30. september 2011 - 19:53 #1
der hvor minecraft_server.exe ligger (Mindes den hedder det) der er en mappe der hedder world eller noget i den stil der er banen i.. med userdata mm
Avatar billede Haugaard1337 Nybegynder
01. oktober 2011 - 12:18 #2
Hvis du ville købe en stabil og god server til billige penge gå ind på denne side og find en billig host http://www.minecraftforum.net/forum/131-minecraft-server-hosting/
Avatar billede Blueeyez Mester
07. oktober 2011 - 20:35 #3
Kan vi snart høre fra topic maker? "Hudlommen" ???
Avatar billede trokadero Nybegynder
22. maj 2013 - 10:22 #4
Ser hosting. Tip? Jeg har kigget her http://www.minecrafthosts.org/

Jeg sætter stor pris på al den hjælp jeg kan få.