Avatar billede pugmand Nybegynder
30. september 2011 - 16:27 Der er 2 kommentarer

genindlæsning af win 7 på toshiba bærbar

Hej eksperter, jeg har et problem med min søns Toshiba satellite  c660D bærbar. Den skriver bootmgr mangler når man forsøger at starte op. efter lidt læsning af div. tråde fandt jeg ud af at det er windows den er gal med. jeg ikke kan recover via partion på hdd, har prøvet at trykke 0 under opstart, så nyer diske fra Toshiba er indkøbt, den indlæser demok, men fejler under udpakning.

Et test program af hdd viser aå at den har defekt sektorer og programmet kan desværre ikke reparere det. jeg har så prøvet at isætte en anden lidt mindre hdd  jeg havde liggende den er testet ok, men kan ikke rigtig få recover cderne til at indlæse på den.
Spørgsmålene er så om det evt. vil virke hvis jeg formatterer den ?
eller skal jeg købe en ny hdd magen til den gamle ? kan jeg bruge recover cderne så, eller skal jeg til at købe en ny windows 7 ?

håber i kan hjælpe mvh Bjarne.
Avatar billede pugmand Nybegynder
01. oktober 2011 - 16:13 #1
Er indlægget for uklart formuleret ? eller skal der flere point ud ?
eller er her ingen eksperter længere??

ku godt bruge lidt vejledning
Avatar billede pugmand Nybegynder
13. februar 2012 - 07:29 #2
spørgsmål lukket