Avatar billede jesperbaldur Nybegynder
29. september 2011 - 13:09 Der er 1 kommentar

Com til usb adapter til NT4

Hej,

Jeg har ledt efter en com->usb adapter til en gammel NT4 maskine men kan ingen finde.

kender en af jer en der kan bruges eller er NT4 bare for gammelt :-)
Avatar billede Wally73 Mester
29. september 2011 - 13:49 #1
USB blev ikke standard før slutningen af 90'erne og da var NT allerede på markedet, så NT understøtter ikke fra starten af USB, hvilket betyder at USB-udstyr skal leveres med NT4-drivere.
Målgruppen for NT4 USB-udstyr gør simpelthen at det ikke er rentabelt at lave drivere til NT4.
Nogen gange kan Windows 2000 udstyr og drivere også bruges, men det er en chance at tage.