Avatar billede perav Nybegynder
28. september 2011 - 22:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Markør problem i Word

Jeg har både Word 2003 og Word 2007 på min pc og dette har fungeret uden problemer indtil nu.

Word fungerer sådan set også godt nok, men når jeg åbner en af udgaverne står min musmarkør (pilen) og blinker skiftevis mellem pilen og timeglasset(den blå ring) jeg har kørt Ccleaner "reg-rens" men det hjalp ikke.

Problemet er kun i Word, ikke i Excel eller andre programmer i Office-pakken.

Jeg benytter Windows Vista

Er der en der kender til dette problem?
Avatar billede perav Nybegynder
29. september 2011 - 00:51 #1
Jeg har forsøgt at fjerne Word 2003 uden held, markøren står stadigvæk og skiftevis og blinker mellem pilen og den runde ring (timeglas)
Avatar billede perav Nybegynder
04. oktober 2011 - 09:26 #2
Har været i kontakt med Microsoft support som fortæller at en reinstall. er nødvendig i første omgang, skulle problemet fortsætte skal jeg kontakte dem igen.

MS anbefaler at man kun kører med 1 version af Office, da der kan opstå konflikter ved at kører med forskellige udgaver.

Herefter lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede perav Nybegynder
04. oktober 2011 - 09:27 #3
Lukker