Avatar billede repsej123 Nybegynder
26. september 2011 - 10:08 Der er 1 løsning

Udskifter billede ved PS driver

Hej Experter

Jeg har et meget underligt problem, som jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe med.
Vi har på mit arbejde word-dokumenter med vores logo i headeren.
Logoet består af 2 billeder: 1 stjerne og firmanavn.
Info: Vi har flere firmaer, hvor stjernen går igen, men med andre firmanavne.

Det har virker rigtig fint at printe ud på en HP printer hvor vi bruger HP's universal PS driver.
Lige pludselig begyndte det for 2 personer at udskifte stjernen med et andet billede når man printede ud med PS: navnet på et af de andre firmaer blev sat ind i stedet for! Så der stod "Firma2 Firma1".
Når man så det på skærmen og på Vis Udskrift så det også fint ud. Først når det kom ud af printeren var det lavet om.

Det virkede stadig fint for 3 andre at printe på PS og det rigtige billede kom ud.

Nu er det så alle der har problemet med at den udskifter billeder når man printer på PS. Det ser fint ud når man printer på PCL.

Er der nogen der har en ide om hvordan dette kan ske, og hvordan man fikser det?

Vi har ikke ændret printer drivere, og det sker både på gamle og nye dokumenter.

Hvis man fjerner stjernen (første billede) og sætter et andet billede ind igen, så virker det fint. Bare ikke fedt at gøre det på over 1000 dokumenter!

Jeg håber nogle kan hjælpe.

Mvh Jesper
Avatar billede repsej123 Nybegynder
08. februar 2012 - 14:54 #1
Lukket.