Avatar billede Imanolol Nybegynder
25. september 2011 - 22:30 Der er 3 kommentarer

Grafik kort brændt af ???

Hejsa

Har lidt problemer med computeren :(

Computer: Acer Aspire M5100
Grafikkort: Nvidia GeForce 8600GT
Skærm: AOC e2795Vh
System: Windows Vista 32 bit

Købte ny skærm for nyligt og den har kørt ok indtil nu. Jeg har dog kun kunnet få billede frem ved at køre D-SUB (de blå stik). HDMI har jeg ikke kunnet få til at virke.
Nu vil den så lige pludselig ikke vise billede med D-SUB, men kun med HDMI.
Når jeg går ind i kontrolpanel og klikker på Nvidia menu, siger den jeg ikke har noget grafikkort. Kører jeg en "Windows experience index" test, så falder min score på grafik og spilgrafik fra 5,8 til 3,0.

Er det fordi mit grafikkort er brændt af eller hvad sker der ?
Og hvis det er brændt af, sker det så bare igen hvis jeg køber et nyt ?

Håber nogen kan hjælpe mig.
Tak !
Avatar billede Witc Nybegynder
26. september 2011 - 01:56 #1
Har du geninstalleret dine grafik drivers ?
Avatar billede Imanolol Nybegynder
27. september 2011 - 15:20 #2
Hvis jeg prøver at geninstallere grafikdriveren siger den jeg ikke har noget kompatibelt hardware :/
Avatar billede Imanolol Nybegynder
27. september 2011 - 15:21 #3
Hvis jeg geninstallerer grafikdriveren siger den at jeg ikke har noget kompatibelt hardware :/