Avatar billede Ninna90 Nybegynder
25. september 2011 - 16:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Formatering af HP

hej, jeg har en gammel HP Pavilion dv9000. Der førte ikke nogen disk med til den, da jeg købte den.
jeg gerne vil have den formateret,så den bliver som da jeg købte den. For den er ved at være langsom og den har en masse andre ting som jeg ikke bruger så meget mere. Jeg har fjernet nogen af programmerne, men jeg vil hellere have den formateret.
Så hvis der er nogen som kan hjælpe, vil det være dejligt! :-)
25. september 2011 - 16:42 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede amigasger Nybegynder
25. september 2011 - 16:45 #2
Hej Ninna90.

Du skal ikke formatere den, for så indeholder den intet. Oftest har HP Laptops en recovery partition, som gør at man kan nulstille sin laptop, så den bliver præcis som da man købte den.

Du starter maskinen ved at trykke på powerknappen - samtidig trykker du på F11.

Se en detaljeret beskrivelse her: http://www.ehow.co.uk/how_4814366_boot-hp-recovery-partition.html?cr=1