Avatar billede Sofiesfar Nybegynder
25. september 2011 - 11:21 Der er 7 kommentarer

Vista opdatering gik galt!

Min pc vil starte efter opdatering af windows, den har opdateret 3 filer men når at man starter den skriver den "konfigurere opdatering 3 af 3 og lidt genstarter den hvorefter den endnu engang skriver det og genstarter...

Jeg har prøvet system restore uden held den ommer med en fejlmeddelse om at den ikke har gennemført handlingen...

Hvad gør jeg så nu?

Per
Avatar billede Sofiesfar Nybegynder
25. september 2011 - 11:51 #1
Prøver lige at skrive det igen ... :-)

Min pc vil ikke starte op efter opdatering af windows, den har opdateret 3 filer men når at man starter den, skriver den "konfigurere opdatering trin 3 af 3 og lidt efter genstarter den hvorefter den endnu engang skriver det og genstarter...

Jeg har prøvet system restore uden held den kommer med en fejlmeddelse om at den ikke har gennemført handlingen...
(system restore failed due to an unspecified error
catastrophic failure (0x8000ffff) )

Hvad gør jeg så nu?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2011 - 13:17 #2
Hej og velkommen til E...
Når du trykker på startknappen, så tryk herefter (gentagne gange) på F8, der starter pc i fejlsikret tilstand. Når du kommer ind i tilstanden, så kør en systemgendannelse til før opdateringerne fandt sted.
Avatar billede Sofiesfar Nybegynder
25. september 2011 - 14:43 #4
Den vil ikke starte i fejlsikret tilstand, den kommer altid til det samme punkt, nemlig konfigurer trin 3 af 3...
Når jeg kører systemgendannelse er det at fejlmeddelsen kommer...
Per
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2011 - 14:48 #5
Har du prøvet at fjerne batteriet og strømforsyning, og herefeter holde startknappen nede i 15 sekunder. Lad den stå i en times tid og prøve igen.
Avatar billede Sofiesfar Nybegynder
25. september 2011 - 19:55 #6
Så har jeg løst problemet :-)
Per
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2011 - 20:05 #7
Hvad løste problemet for dig?