Avatar billede oliversiv Nybegynder
24. september 2011 - 15:18 Der er 13 kommentarer

Sætte en projektor til bærbar hjælp hurtigt!

Hej.

Jeg prøver at få sat min bærbar pc til min projektor men jeg kan ikke få noget signal frem. Jeg sætter min pc til projektoren gennem et vga kabel. Hvad gør jeg forkert, entet flimrer skærmen en grøn farve ellers kommer der et MEGET dårligt billede op på skærmen?
Avatar billede Blueeyez Mester
24. september 2011 - 15:29 #1
Hvilket styresystem XP/Vista el 7?
Avatar billede oliversiv Nybegynder
24. september 2011 - 15:32 #2
Windows 7 :)
Avatar billede Blueeyez Mester
24. september 2011 - 15:40 #3
Højreklik på skrivebord, vælg den der vidst hedder skærm opsætning (Jeg bruger xp og har ikke 7 mere)

Så burde du se billed 1 og billed 2 som på følgende billed: http://kortlink.dk/9m8q
Avatar billede oliversiv Nybegynder
24. september 2011 - 15:45 #4
Okay det prøver jeg tak, skriver lige hvis det stadig ikke virker.
Avatar billede oliversiv Nybegynder
24. september 2011 - 15:54 #5
Jeg har fået et  meget smalt og rigtig uskarpt flimrende og hoppende billede på skærmen, er der noget galt med mit stik siden at billedet ser så dårligt ud? Når jeg trykker på menu knappen er det helt klart, men det ligner at den hvis mit pc skrivebord 3 gange på et meget smalt og rigtig dårligt billede. Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede Blueeyez Mester
24. september 2011 - 15:54 #6
#4 Skærm 1 er din primære skærm, skærm 2 skulle være projektoren :) Du kan vælge og have 2 skærm billeder eller samme skærm billed :)
Avatar billede oliversiv Nybegynder
24. september 2011 - 15:58 #7
Billedet er stadig fint på min pc og jeg har sat den sådan at billedet både skal være på læredet og min pc , jeg kan simpelthen ikke se hvad der  gør at billedet er så flimret :b
Avatar billede Blueeyez Mester
24. september 2011 - 16:02 #8
#7 Opløsningen ? :)
Avatar billede oliversiv Nybegynder
24. september 2011 - 16:03 #9
Jeg har prøvet at sætte opløsningen på alle indstillinger lige fra 800x800 til 1600 men inter gør det bedre, flimret hopper bare fra det ene sted til det andet :(
Avatar billede Blueeyez Mester
24. september 2011 - 16:09 #10
#9 Hvilken projektor har du? (Model navn) (Producent)
Avatar billede oliversiv Nybegynder
24. september 2011 - 16:11 #11
Canon LV-S4
Avatar billede Blueeyez Mester
24. september 2011 - 16:22 #12
der står på spec på deres side:

SVGA (800 x 600)
XGA (1024 x 768)

Det er iflg dem så vidt jeg kan læse: min og max opløsning

Så mit bedste bud lige pt er den enten står for tæt på eller for langt fra..? Prøv i 1024x768 og lad den køre lidt evt sæt en film eller noget på (Går ud fra det er intentionen med den?)
Avatar billede oliversiv Nybegynder
24. september 2011 - 16:26 #13
Tak det prøver jeg, når jeg kommer hjem i morgen.

Du har været en stor hjælp sætter pris på det.