Opgaver fra excel til Outlook
Hej Alle,Jeg har følgende problemstilling. Jeg har et excel regneark, hvor jeg løbende holder mine opgaver opdateret i - og hvor der også står, hvornår jeg skal følge op på punktet igen.
Det er designet som følger:
Kolonne A: Den ansvarlige person
Kolonne B: Den ansvarlige person's mailadresse (modtager af mail)
Kolonne C: Emnet som den ansvarlige skal følge op på (emne)
Kolonne D: Vedkommende, som den ansvarlige skal kontakte og kontaktoplysninger på vedkommende (body)
Kolonne E: Prioritering 1,2 eller 3 (1=høj, 2=mellem, 3=lav)
Kolonne F: Dato for opfølgning
Kolonne G: Tidspunkt for opfølgning
Nu vil jeg gerne via en VBA macro have den til at gennemgå alle rækker (startende fra række2) og sende en "opgave" (task) til den ansvarliges mail adresse med opgaven
Kan I hjælpe mig med det?
Mvh
Ransborg