Avatar billede Nickcoolass Nybegynder
21. september 2011 - 19:04 Der er 6 kommentarer

Fejl under installation af windows 7

Hej alle.

Spørgsmål,

Installerede windows 7 og min computer lukkede ned under installationen. Den vil nu ikke gå ind i Windows og jeg kan heller ikke boote op fra hverken dvd )windows 7 eller en bootable usb. Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre. min sidste løsning er at tage hardisken ud og slette den på en anden computer, men håber der er en bedre løsning?

mvh
NickCoolAss
Avatar billede Blueeyez Mester
21. september 2011 - 19:21 #1
Tag harddisken ud af din pc, start pc op og sæt cd/usb i og så skulle den gerne boote af sig selv :)
Avatar billede Nickcoolass Nybegynder
21. september 2011 - 19:25 #2
Hvad skal jeg så efter, sætte harddisken i igen, bagefter og installere windows igen??
Avatar billede Blueeyez Mester
21. september 2011 - 19:33 #3
Ja, men er det en bærbar eller stationær vi snakker om? Hvis det er stationær så prøv og ændre sata portene (HDD, DVD, HDD2 (Hvis der er) kan ikke huske rækkefølgende men du er ikke den første med følgende problem...
Avatar billede Nickcoolass Nybegynder
21. september 2011 - 19:57 #4
Ja det ville være nemmere hvis det var en stationær men desværre er det en bærbar, den vil slet ikke boote ikke en gang efter jeg har fjernet harddisken. Jeg tænkte det ville være godt nok.
Avatar billede Blueeyez Mester
21. september 2011 - 22:37 #5
Prøv og fjern dens strøm kilde samt batteri og derefter sæt det i igen og start den op og gå ind i bios og load defaults..
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2011 - 20:29 #6
ta disken ud og put den i en ange pc og boot op