Avatar billede hushus1971 Nybegynder
21. september 2011 - 10:28 Der er 1 kommentar

Jeg er nok bare dum

Jeg er nok bare dum og INEGN forstand på netværk. Jeg kører Win7 64bit med IE9 og det gør min kæreste også, men hun kan ikke printe ud via min pc og jeg kan ikke finde hendes for at sende filer til den. Jeg vil meget gerne vide hvad der kan eller skal gøres, men ikke noget med DOS-prompt eller noget med at sætte noget til fast IP, for som jeg skrev, så har jeg INGEN forstand på netværk... Jeg håber at nogen kan hjælpe... PS. mit tv kører også via kabel, da jeg ikke kan hitte ud af det med "Share"
Avatar billede claes57 Ekspert
21. september 2011 - 11:31 #1
højreklik på printer på din pc, og vælg 'printeregenskaber'
der er faneblad 'deling' - sæt hak i at den skal være delt, og giv den et navn.

på kærestens pc højreklikker du på den mappe, du skal kunne lægge filer i (fx 'dokumenter'), vælg 'del med' og giv læse/skriveadgang til hjemmegruppe.