Avatar billede janripley Nybegynder
20. september 2011 - 09:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hej alle

Jeg har en Packetbell TS11
Jeg har fået et problem, min driver til keybordet gør noget så jeg ikke kan bruge mange at genvejene og andre taster så som ctrl +c og den typiske @.
jeg har prøvet at afinstallere driveren og igen installere den og til først løste det problemet, men da jeg tændte min maskine igen samme problem. nu er det værre, nu vil det heller ikke virke.
er der andre driver der kan bruget, eller hvad er der lige sket.
jeg er ved at blive sindsyg af det, når man skal bruge den til sit skole arbejde.
håber en kender til problemet
på forhånd tak
hilsen
jan
20. september 2011 - 10:19 #1
Velkokken til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede janripley Nybegynder
20. september 2011 - 10:25 #2
sorry det er windows 7
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 10:26 #3
Er det kun i et bestemt program f.eks. Word? Eller er det i alle programmer det ikke virker?
Avatar billede janripley Nybegynder
20. september 2011 - 10:27 #4
Det er det hele.
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2011 - 10:43 #5
det er sådan en fætter ikke

http://alatest.dk/anmeldelser/baerbare-pcere/packard-bell-easynote-m/po3-32392537,30/

det er vigtigt du skriver alt havd den hedder fordi der faktisk er 2 der NÆSTEN hedder det samme på deres side

du vælger nootebook
easynote
EN TS11HR
eller
EN TS11SB
så er du innde og kan finde alle dine drivere til havd det nu skulle være
kunne være noget med pegeredskaber altså touchpad driver

jeg vælger så ag gå ind under EN TS11SB

du gør det sådan her

http://www.imgplace.com/viewimg24/8638/89touchpad.jpg

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2011 - 10:44 #6
havd er altså hvad

glemte lige linken til

http://www.packardbell.dk/pb/da/DK/content/download

m.v.h
Avatar billede janripley Nybegynder
20. september 2011 - 12:18 #7
Det er en TS11HR :-)
men der er ingen driver til keybord. og min maskine har valgt
standart PS/2-tastature
har været inde på siden men intet om det?

har oven i købet geninstalleret maskinen til fabriksinstillinger
samme problem stadig. det er bare trist

mvh
jan
Avatar billede janripley Nybegynder
20. september 2011 - 12:44 #8
ok. jeg gik ind og opdateret min biosmed den sidste nye.
og hopla nu virker det igen.

tak for jeres forsøg på hjælpen, men tog risikoen og opdatere bios og med held virket det.
mvh
jan