Avatar billede Chak Nybegynder
19. september 2011 - 14:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger en programmør

Hej eksperter

Jeg søger en programmør til et program jeg skal have lavet.

Programmet skal indeholde:
Kalender
Mail
Arbejdesoversigt/Planlægning
Kundedatabase

Programmet skal desuden kunne sende oplysninger til regnskabsprogram

Jeg er selvfølgelig villig til at betale for det.

Jeg ved der findes diverse programmer, men nu søger jeg altså en programmør der kan lave et program efter mine ønsker.

Programmer skal være simpelt og lige til at gå til.

Skulle denne opgave være noget for dig hører jeg meget gerne, enten pr. e-mail eller tlf.
- Skriv evt. en pm, så vil jeg kontakte dig.

Med venlig hilsen
- Andy Kolsbjerg
Avatar billede irve Praktikant
19. september 2011 - 14:16 #1
Hej Andy

Det tror jeg er noget for mig - se evt. her hvad jeg har lavet for et godt stykke tid siden: http://www.midata.dk/default.asp?Action=Menu&Item=352

Kan du evt. fortælle lidt mere om programmet - er det kun dig der skal bruge det, skal der være flere installationer (hvis, skal man så kunne se hinandens kalender etc. skriv så mange detaljer som du kan.

Og så lige for en sikkerhed skyld - har du tjekket Outlook Business manager - den kan alt det du efterlyser, bare på sin egen måde :-)
Avatar billede jps6kb Novice
20. september 2011 - 12:37 #2
Hej,

Det kan vi løse for dig. Vi har mange års erfaring med at lave større systemer med fokus på forretningslogik.

Du kan kontakte mig på 6060 2066, eller kim@b-web.dk.

www.b-web.dk kan du læse lidt om hvad vi laver.

Med venlig hilsen
Kim Bang
Avatar billede vallemanden Nybegynder
14. december 2011 - 14:21 #3
kom du vidre?

skal det være et windows program eller online?
Avatar billede Chak Nybegynder
23. december 2011 - 14:24 #4
Jeg fandt en programmør der kunne løfte opgaven. Men ellers tak for tilbudene :)