Avatar billede Soffy34 Nybegynder
19. september 2011 - 13:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med at finde tråløst netværk

Hej alle i kloge :)

Jeg har problemer med at finde det trådløse netværk på min computer, der er en Lenovo s205 (et par mdr gammel). Der er windows 7 på, og mit internet er fra Skyline.
Når jeg søger efter netværk viser den alle mulige andre tilgængelige netværk end det jeg skal bruge. Der er 3 andre computere i lejligheden der alle har adgang til netværket (uden problemer!) Min lenovo har også været på det pågældende netværk før, både trådløst og med kabel, men det vil den tilsyneladende ikke længere.

Håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe!
Mvh Sofie
Avatar billede jalved Ekspert
21. september 2011 - 15:05 #1
Jeg har haft samme problem på min bærbare. det blev ved med at finde alle mulige andre net, end mit eget.

Du kan prøve dette. Afbryd forbindelsen til det trådløse internet - måske på en knap på siden af eller foran på computeren - og deaktiver derefter dit netkort.

Tænd for knappen på computeren til det trådløse og aktiver netkortet igen. Måske finder det så den rigtige forbindelse af sig selv.

Det kan også være, du skal prøve et par gange, før det virker.
Avatar billede Soffy34 Nybegynder
04. oktober 2011 - 14:04 #2
Fejlen skyldtes at routeren var sat forkert op fra udbyderens side.
Men tak for dit svar :)