Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
18. september 2011 - 14:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Medlemskort

Skriv hvilke medlemskort i bruger her, det kunne være sjovt at vide + det kunne være at nogle havde medlemskort som man gerne selv vil have fat i.

Der er tale om medlemskort og rabatkort til f.eks butikker, jeg har f.eks medlemskort til blockbuster og superbrugsen, andre gode medlemskort/rabatkort der er værd at tage emd i overvejelserne?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2011 - 15:14 #1
Superbrugsen og fra min fagforening Business Danmark.
Avatar billede frem-ad Professor
18. september 2011 - 15:49 #2
Coop kort - LO plus kort - FDM kort - Statoil Kort - Kort fra arbjedet som giver en del rabatter i forretninger de samarbejder med (15% i tømmerhandlen - 20% ved sanistål - 15% Mekonomen osv.)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2011 - 16:51 #3
Hov glemte...
Rabatkort fra arbejdet gennem Logbuy.
Avatar billede AffiliatePro Nybegynder
20. september 2011 - 01:48 #4
Puha der er nogle stykker, Coop kort, Metro, Club Carlson, Hotel Scandic medlemskort, Qatar Airways Privilege club og SAS Eurobonus er dem jeg lige kan huske i hovedet :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. september 2011 - 22:29 #5
Smid et svar dem som vil have point.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. september 2011 - 22:21 #6
Lukket.