Avatar billede kappelgaard Nybegynder
17. september 2011 - 00:13 Der er 1 løsning

VPN via Stofa bredbånd

Jeg er lige skiftet til Stofa bredbånd men har nu fået det problem at jeg ikke kan koble på op med VPN forbindelser.
Når jeg forsøger at koble på med Cisco VPN client melder den efter timeout Reson 412: The Remote peer is no longer Responding. Den kommer ikke længere end Contacting the security gateway.
Hvis jeg forsøger opkobling på mit ADSL kommer jeg igennem uden problemer. Jeg har heller ikke haft problemer andre steder fra.
Stofe melder at alle port er åbne pånær 25 og 110 og der ikke er nogen begrænsninger.
Avatar billede kappelgaard Nybegynder
31. oktober 2011 - 06:59 #1
Problemet var i min router