Avatar billede Slettet bruger
15. september 2011 - 15:15 Der er 7 kommentarer

Skærm billede er skævt

Hej eksperter

Jeg har et problem med min HP w1907v skærm.
Der er en sort kant på skærmen og skærmbilledet er rykket ned i nederste venstre hjørne. Så den sorte kant der er øverst og i højre side, mangler så i skærmbilledet nederst og i venstre side.

Det er et problem er opstår når jeg sætter skærm opløsningen på 1440x900. som er anbefalet af producenten på skærmen.
Det retter sig hvis jeg sætter opløsningen på 1360x768, men sådan burde det jo ikke være.

Jeg ved ikke hvad der har forsaget problemet, det har ikke været der før.

PS. jeg har opdateret drivere til både skærm og grafikkort
Avatar billede Spench88 Nybegynder
15. september 2011 - 15:23 #1
har du været inde og ændre på hertz?
prøvede jeg på min gamle HP/compaq  det gav samme problem
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2011 - 15:27 #2
Nej, jeg har også kun éen mulighed i skærminstillinger. Og det er 60 hertz.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2011 - 16:38 #3
Formodenlig er der forneden på selve skærmen, mulighed for at ændre billedet. Der er sikkert også en som hedder Auto.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 12:41 #4
Det har jeg også prøvet med det hjælper heller ikke ;/
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 13:08 #5
Har du prøvet siden her? og hvad der er vigtigt, valgt den rigtige windows version? http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=dk&lc=da&dlc=da&product=3412623
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 13:50 #6
Det er den driver jeg har hentet, og det har desværre ikke virket. har også genstartet efter installering.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 14:05 #7
Så ved jeg desværre ikke hvad problemet kan være. Jeg går ud fra at der automatisk er 32bit farver og 60 Hertz er korrekt.