Avatar billede holemose Nybegynder
14. september 2011 - 09:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows 7, 32 bit.

Hej.

Jeg købte for noget tid siden en Win7 32 bit (Home Premium).

Er der en af Jer der ved noget om, hvorvidt det kan lad sig gøre at opgradere til 64 bit, eller er jeg nødt til at købe en?

M.v.h.
Mogens
Avatar billede donslund Nybegynder
14. september 2011 - 09:06 #1
På min Win7 cd ligger både en 32 og en 64 bit. I installationen vælger man om det skal være det emne eller det andet.
Avatar billede nfssister Forsker
14. september 2011 - 09:13 #2
Antager det er en Windows 7, 32 Bit OEM du har købt. Så er der ikke så meget at gøre.
Avatar billede haverslev Novice
14. september 2011 - 09:42 #3
Uanset hvilken 32bit version det er, så kan man IKKE opgradere et 32bit til 64bit UDEN det kræver en nyinstallation og tilhørende installereing af de korrekte 64bit drivere.
Avatar billede holemose Nybegynder
15. september 2011 - 15:03 #4
Hej alle.

Nej, det tænkte jeg nok.
Bliver nødt til at investere igen.....

Tak for svarene
Mogens
Avatar billede haverslev Novice
15. september 2011 - 19:22 #5
Husk at lukke spørgsmålet korrekt, ved at bede den/dem der gav dig løsningen, om et svar som du efterfølgende kan acceptere

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede holemose Nybegynder
15. september 2011 - 19:36 #6
Ja, selvfølgelig

IT Architect, vil du kaste et svar ind, så du kan få point.
Avatar billede haverslev Novice
15. september 2011 - 20:51 #7
Et svar :-)
Avatar billede TageA Nybegynder
19. oktober 2011 - 18:08 #8
Har samme cd.
Men vil man opdragerer fra 32 bit til 64 bit,forlanger Microsoft
at man betaler for en ny licens
Tage Andersen