Avatar billede lurup Ekspert
13. september 2011 - 12:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

program til at lave en hjemmeside

Jeg skal lave en hjemmesiden for en forening og har brug for lidt hjælp til valg af software.
Hvad er det nemmeste at bruge ??
Skal have et billede som baggrung på alle sider.
Softwareet skal helt være på dansk...
Vil gerne betale lidt for det.
Jeg har one.com men syntes ikke den er så nem med baggrung og sådan
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2011 - 12:36 #1
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. september 2011 - 12:36 #2
Undskyld jeg spørger, men har du ikke taget dig vand over hovedet der?

Wordpress er et cms hvor man ikke behøver at have nogen programmeringsviden.
Avatar billede lurup Ekspert
13. september 2011 - 16:58 #3
Skal jeg prøve Wordpress ???
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2011 - 17:33 #4
wordpress er nok lidt tungt i starten - men det kan helt sikker alt, hvad du får bruge for senere hen (!) bare du ikke skal lave kaffe...
Avatar billede lurup Ekspert
14. september 2011 - 23:30 #5
Claes svar lige
Avatar billede claes57 Ekspert
15. september 2011 - 14:06 #6
ok
Avatar billede L_Anker Nybegynder
17. oktober 2011 - 14:08 #7
Jeg kender en del gode programmer men kan sgu ikke klare den på dansk... dog understøtter de dansk bogstaver.. men hvad er dit niveau medhensyn til html/CSS codning?