Avatar billede perav Nybegynder
12. september 2011 - 17:45 Der er 1 løsning

Problemer med brug af flere forskellige net

Mit problem er at når jeg har min lille bærbare pc med rundt i DK samt udland har jeg problemer med at logge på de forskellige net.

Pc finder ikke nettene automatisk og når jeg så vil tilslutte kan det ikke lade sig gøre.

Har fundet ud af en løsning som nogen gange virker, det foregår ved at når jeg f.eks. har brugt et trådløst net i en havn skal jeg logge af dette net så kan jeg logge på et andet sted, men hvis jeg glemmer at logge at nettet kan jeg ikke logge på et andet sted, så er jeg nødt til at foretage en Release-Renew, så virker det bagefter.

Er der en som kan forklarer mig hvad jeg evt. kan gøre?

Det er en Win7
Avatar billede perav Nybegynder
19. september 2011 - 21:41 #1
Lukker